JustinBieberStoriesForever

Alla inlägg under oktober 2011

Av Puss:* - 31 oktober 2011 17:59


Justin´s Perspektiv: 

Jag satt vid min dator och logga in på Twitter och sedan reklamerade jag lite om morgondagens konsert: 


”I love my fans and I hope you come to my concert tomorrow in atlanta #LOVEALLMYFANS”


Sedan tryckte jag på tweet medan jag hörde mamma ropa 

-Justin det är mat kom ner nu för om en timme ska vi på möte med crewet! 

-Okej, jag kommer ner om 1 minut ska bara stänga av datan sa jag tillbaka och sedan gjorde jag som jag skulle. Jag loggade snabbt ut från Twitter och sedan stängde jag av datan för att sedan gå ner till mamma och kände den goda lukten av lasagne. Jag satte mig på en av bar stolarna och tog till mig mat och sedan började äta både jag och mamma åt under tystnad. Jag tackade för maten och sedan så gick jag upp för trappan för att byta om för att sedan gå på mötet.   



Amber´s Perspektiv:

Jag och Caitlin kom hem till mig bara för att Caitlin fyller år i morgon och jag vet att hon älskar och shoppa så jag ska göra denna födelsedagen till den bästa hon haft på många år men jag vet inte hur men det får jag se i morgon en sak jag vet är att vi ska shoppa mängder. 

När vi kom in till huset så ropade jag


-PAPPA! men konstigt nog fick jag inget svar.


Sedan gick vi upp på mitt rum för att packa upp. När vi kom upp till mitt rum så var det till min förvåning städat. Det måste ha varit städerskan tänkte jag men jag blev ändå lite förvånad eftersom Sanna (Städerskan) hade ledigt i en vecka. Vi fixade Caitlin´s säng där hon skulle sova dom 3 veckorna hon skulle vara här. Sedan så när jag var klar så såg jag inte Caitlin i mitt rum så jag ropade hennes namn. 


-CAITLIN!? 

-AMBER! är här nere i vardagsrummet svarade hon mig.


Jag gick ner för trappan och hitta henne i soffan med hennes blick nere i mobilen. Jag kollade på henne och flina lite för mig själv men undrade ändå var hon höll på med. Jag kolla på henne igen för att se om hon hade lagt ifrån sig sin telefon men det hade hon inte. Jag tog hennes telefon och sedan sprang jag ut och satte mig på mitt gömställe. Caitlin sprang överallt och kolla vart jag var. Jag kollade upp för att kolla vart hon var men sedan fastna min blick på hennes mobil hon smsa med någon som hette Justin. Jag läste dom inte utan jag gick ut från trädet och sedan så gav jag tillbaka mobilen till Caitlin och hon skulle som vanligt hitta på en bortförklaring. 

-Jag sms´ar med en ny kille i klassen. 


Jag svara inte utan jag bara nickade till och sedan gick jag in och ropade 


-Caitlin sötnos är du hungrig ? 

-JAAAAA såklart bästis svara hon 


Jag tog fram mackor och sedan såg jag att en lapp hängde på kylskåpet jag läste den lite snabbt. 


”Hej Amb" 

Jag åker till Florida i en vecka och sedan till Spanien i en vecka och sedan till Turkiet i en till vecka jag är ledsen gumman att jag inte var hemma när du och Caitlin kom hem men vi ses om tre veckor gumman, 

Glöm inte att jag älskar dig sötnos. 

Puss & Kram från Pappa” 


Jag slängde lappen och sedan tänkte jag. Varför bry mig när han aldrig är hemma nu för tiden.Han jobbar bara hela tiden men han får jätte bra lön han är en av dom 3 rikaste männen. Jag tog fram mat och sedan åt vi klart och vi valde att kolla film och sedan sa jag 


-Caitlin välj film !

-Okej ähm... Oh My God AMBER DU HAR NEVER SAY NEVER!!!!!

-Caitlin Ja.. vadådå? 

-Den har inte kommit ut än den kommer om en månad ju!

-Aha.. Oj.. då ser vi inte den glöm det!

-SNÄLLA Amber PLEAS 

-Nej Caitlin ! sa jag lite argt

-Men hur har du fått tag i den om den inte kommit ut? sa hon drygt och Bitchblikade mig

-Min pappa är vän med Scooter och sen så.... 


skulle jag berättat för Caitlin att jag varit känd... nej det gör jag inte för det får bli min och scooter och pappas hemlighet. 

Vi tröttnade på att vi inte hitta någon film även om klockan bara var 10 så vi gick och la oss och vi somnade på en gång kändes underbart och vara hemma igen i USA här i Atlanta. 



Justin´s Perspektiv: (På mötet) 

Vi hade haft möte nu en timma tills dom kom fram till vad det var för datum i morgon just när Scooter sa det så stannade jag till och sedan så försökte jag hänga med vad dom andra snacka om men det var omöjligt. Caitlin fyller år i morgon men hon tror säkert jag glömt henne bara för jag flytta till Atlanta. Men då har hon fel jag har inte glömt henne jag Älskar henne fortfarande jag menar vem glömmer en tjej man varit tillsammans med i ett år innan. Jag slutade tänka på det och sa. 


-Jag är trött så jag går och lägger mig, ni vet måste vila upp mig till i morgon.

-Redan klockan är bara 10 men okej vi ses i morgon sa Mamma och kom och krama mig och sedan gick jag upp och startade datan och sedan logga jag in på twitter och skrev : 


Congratulations Caitlin Beadles on your birthday sweetheart. Hope you have agood birthday tomorrow .


All do not forget my concert tomorrow!

#LOVEYOUMYFANS


sedan loggade jag ut och stängde av datorn och gick in till badrummet och borsta tänderna och sedan la jag mig i sängen med Caitlin i tankarna och hur mycket jag faktiskt saknar henne. 



NÄSTA MORGON KONSERTEN: ”fortfarande Justins Perspektiv:

*PPIIIIIIPPP*PIIIIIIP*   


Direkt när jag var inne i min dröm så vakna jag av den där förbaskade klockan tänkte jag. Jag gick upp och tog på mig  jogging shorts och sedan kollade jag mig i spegeln. Det jag märkte direkt av min frisyr.

-Dålig hårdag mumlade jag för mig själv, Sedan så gick jag ner för trappan och jag gick in i köket. 

-Godmorgon gubben sa mamma 

-Godmorgon svarade jag tillbaka 

Jag tog fram flingor och mjölk och sedan tog jag fram en tallrik och sked och satte mig mittemot mamma på en av barstolarna. 


-Du måste äta snabbt vi ska till gallerian om en kvart 

-Okej, jag ska bara äta upp och byta om, 


Jag åt klart och sedan gick jag upp till mitt rum och gick direkt in till min garderob. Jag valde mina favorit byxor och sedan min lila tröja och min skinnjaka och mitt halsband med ett silver kors på. Sedan så skulle jag precis gå till sko avdelningen innan jag stanna upp på ett par lila skor som jag fått av Caitlin dagen innan jag flytta. Jag tog på mig dom och gick ner till mamma som stod nere redan påklädd och sminkad. Vi gick ner till bilen och körde mot gallerian. När vi var framme så körde vi bakvägen bara för ingen skulle se mig. Jag möttes av Scooter och vi började genast att fixa ljud och så. Sedan så kom jag på.


-Scooter jag har ingen och sjunga overboard med ?

-Nej men jag fixar det ge mig 5 minuter oroa dig inte, gör det du är bäst på alltså sjunga. svara han tillbaks.



Amber´s Perspektiv:

Jag vaknade av att min iphone ringde och jag tog upp den och såg att det stod Scooter på displayen. Jag gick ut från mitt rum för att inte väcka Caitlin. Jag svarade: *Amber tjock text* *Scooter vanlig*


-Hej det är Amber

-Hej Amb det var ett tag sedan vi pratade 

-Jo det var det, vi har inte pratat sen jag avbröt skivkontraktet 

-Jo det minns jag det var inte den lyckligaste dagen direkt 

-Nej men jag mår bra, men vad ville du prata snabbt måste förbereda för Caitlins födelsedag

-Aha, är Caitlin i Atlanta ?

-Aa hon är här

-Okej, Men Amber jag skulle vilja be dig om en tjänst 

-Du vet ju att jag ställer alltid upp för dig

-Okej ska få mig ur detta direkt, Kom till gallerian och möt mig bakom scenenen om en halvtimma.

-Okej kör till. -

-Bra ät och väck Caitlin så ses vi

-Aa vi ses 


Sedan la jag på och gick in till sovrummet och skakade på Caitlin så hon skulle vakna.

-Grattis på födelsedagen sötnos, du måste upp vi ska till Gallerian om en halvtimma. 

-Godmorgon på dig med, Okej om 5 minuter svarade hon mig.



Fortsättning Följer.....


__________________________________________________________________________________________________


Vad vill Scooter att Amber ska göra vid Gallerian, Är det kanske hon som Justin ska sjunga Overbord med, ? 

Det får ni reda på i nästa del PussOchKram Hoppas ni gilla den. :)


Första delen uppe, Tycks ? Tycker ni jag ska skriva kortare eller ska jag skriva längre, KOMMENTERA !!! 


Del 2 kommer komma senare eller så kommer den imorgon får se aja, Puss&Kram 


/// Elvira 

Av Puss:* - 31 oktober 2011 14:49

Ska snart sätta igång och skriva FÖRSTA DELEN! 

Men först tänkte jag att ni skulle få se hur jag tänkte att dom ska se ut eller asså aa inte alla men, några,

Amber.Caitlin,Hannah,Jonna,Ryan,Chaz,Theo,Zayn,Lucas,Justin,Pattie och Scooter. Robin,

 

[Amber i Novellen Får Se Ut Som Miley Cyrus hoppas alla vet vem det är eller alla borde veta vem det är]


[Justin vet alla vem det är hehe. heting :P]


[Caitlin Beadles såklart :P]


[Där har vi killarna :P*Chaz är han med Deter tröjan och Ryan är han med den blåa tröjan*]


     


[Pattie och Scooter på siderna och söta justin i mitten]


 

[1D killarna men denna gången får harry inte vara med ;> sry men iallafall] 

[Theo får vara Liam *Den ljushåriga för er som inte är 1D fans :P]

[Robin är Louis han med den svarta tröjan längst bort] 

[Lucas är Naill han med  den svarta tröjan längst ut]

[Zyan får vaea Zyan :P alltså han med ringen på tummen] 



 

[Hannah får vara Demi så ni vet ;)]



 

[Jonna får vara Mandy Jiroux alltså det är Miley Cyrus bästa vän irl :P]



Så nu ska jag börja skriva första delen. Nu vet ni hur vissa ser ut men det kommer inte vara så många bilder på alla deras kompisar men vissa bilder kommer passa bra i novellen vissa kommer vara någora random för att det inte ska bli så tråkigt. Aja, puss och kram :)  ;)))) 



Av Puss:* - 30 oktober 2011 23:32

Som sagt, tänkte börja direkt med den första novellen som heter då "Let Me Die In Your Arms" jag tänkte att lika bra att börja med en gång så slipper ni vänta. Jag tänkte mig att mig två delar om dagen om man inte räknar med idag. Idag i detta inlägg tänkte jag skrivs det som kallas fakta om huvudpersonerna, jag tänkte köra i perspektiv. Nu ska inte tjata för mycket utan nu så ska jag skriva faktan 


Fakta om Miley: Miley är 17 år alltså lika gammal dom Justin bieber, hon är ingen belieber men hatar honom inte. I hennes familj har hon en pappa som heter Jimmy och hon hade en mamma som hette Julie. Hennes mamma dog för två år sedan när dom flyttade till Atlanta men Miley har gått vidare men glömmer henne aldrig. Hon har många känd bästisar och vanliga eller hur man ska säga som heter; Caitlin,Hannah,Jonna,Emma,Ryan,Ryan,Chaz,Theo,Zayn

,Lucas, Chris,Usher och några till ni kommer märka vilka. Caitlin hennes allra bästa vän har hon varit bästa vän med sen dom var 9 år och träffades på en av cheerleader tävlingarna. Sedan flyttade Miley från Canada för hennes pappa fått jobb i Atlanta i USA och Caitlin och Miley splitras men,dom håller fortfarande kontakten oftare än vad hon gör med Chaz och Ryan iallafall. Något år senare blev Amber känd för sin sångröst och sin danskunskap men hon slutade och ville vara en vanlig tonåring och hon fick som hon ville. Hon träffade underbara folk som Scotter,Usher,Chris,Ryan(en av dansarna) och Dan och dom andra i crewet. Hon håller kontakten med alla nästan förutom Chris och Usher men det bryr hon sig inte om utan dom finns i hennes hjärta men allt kan hända. Miley har inte en kille utan hon har vakt singel sen hon flytta från Canada. Hon hade en kille vid namn Robin men det tog slut när Hin flytta sen så sårade Han miley mer än 6 gånger. Hon är populär bland killarna och har alltid varit. [Miley går på hemskola och hon har sommarlov så om ni undrar varför hon inte går i normal skola så är det för hon är känd eller var]


Fakta om Justin: Han är 17 år och är världs känd runt hela världen. Hans familj består av en mamma som heter Pettie och en pappa som hetet Jermy. Han har inga syskon förutom Sina halv syskon Jazmyn och Jaxon. Pettie och Jermy är skilda sedan Justin var liten. Han har två bästa kompisar och dom heter Chaz och Ryan och sedan Christian såklart. Han har haft en flickvän innan han blev känd Caitlin, hon tror Justin glömt henne men det har han inte. Han dejtar inte någon än och har inte gjort även har han pratat med några tjejer som Han håller kontakten med men inte mer än vänner. Han har varit på dejt en gång med kända sångaren och disney tjejen Selina Gomez men det blev aldrig något mer än bror och syster eller det var det som Justin trode iallafall. Han har bott i Canada innan han blev känd. Det var då han var tillsammans med Caitlin och dey var då han kunde vara med Chaz och Ryan utan att någon visste vem justin var. Han flytta till Atlanta för ätt han hade fått ett skivkontrakt. Han saknar Chaz pc Ryan men ångrar inte ätt han blev känd.


Så vad tycker ni ? Ska det bli kul och läsa novellen? Som ni vet så är första delen alltid tråkiga men det kommer spänning senare det var det.första inlägget klart /// puss och kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards