JustinBieberStoriesForever

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

"I Will Miss You So" - Del 21

Av Puss:* - 2 december 2011 18:07

-Kom in alffo sa han och han visste ju inte att jag hade kommit.  

Vi öppna dörren och såg något jag inte velat se...... 



 


Justin och Bruden kitlade varandra och Justin utan tröja kunde det bli värre.

Skulle följt alfredos råd... kåtbockar..

Jag vill inte visa att jag är svag tårarna bränner vid ögonlocken oh nej inte gråta inte gråta. 

Jag kollade på honom och han putta bort Bruden med namn "Anastasia" men hon passar mer som "Slampa" "Bitch"? Jaa ni fattar. Jag antar att han har missat den delen i sitt huvud som säger "Jag har flickvän så stay away" men tydligen inte. Alfredo kollar storögt på Justin och han började precis öppna munnen men jag han före.

-Ingen förklaring okej? vill inte höra....... sa jag och kollade på han.

-Men du kysste ju Alfredo på kinden com´n sa han och jag bara suckade.

-Är du dum i huvet på riktigt Justin? Han är min bror sa jag och kollade på han men han hade blicken på något annat.

Jag följde hans ögon och Anastasia som jag nu kallar "Slampan" så om jag säger det så fattar ni vem jag menar bra. 

Hon hade stått i Bh och Alfredos blick var inte på henne utan på Justin och man såg att han såg förbannad ut.

-Ey alfredo nej!

-Com´n bro... sa justin och kollade på alfredo och man såg att han inte fattade.

Alfreo spännde sina knogar och det såg jag men jag hann före.

-EY ALFREDO NEEEJJ!! sa jag och innan han hann slå justin så tog jag tag i hans knytnäve.

-NEJ, han är inte värld det okeJ? kom vi drar sa jag och tog upp min väska igen och tog Alfredo i andra handen.


Justin´s Perspektiv:

Jag har sumpat det, vad tänkte jag med? Hon var stark för ingen har fått Alfredo lugn förut. 


-ähm.. vem var det sa Anastasia och log..

-Det var.... min flickvänn.. sa jag och fast uttalade "flickvänn" tyst. 

-Aha, men ni har ju bråkat so? singel? sa hon ironiskt vilket fick mig och le.

-Nepp,;) sa jag och då kom Scotter in.

-10 Minuter justin! sa han stressat. 

Jag bytte om till Never say Never stilen alltså svarta jeans typ och en svart tröja med uppvikta armar och en svart "väst" med halsband. När jag var påväg att gå upp på scenen så märkte jag att Kim och Alfredo stod och öva stegen hon såg ut som en ängel en sårad ängel som är sårad av mig Justin bieber... 

Men jag kom precis på hur jag ska få henne tillbaks.

Jag pratade med Scooter om idén och han hållde med.

Jag gick mot dom och snackade med Alfredo och Kim kom mot mig.

-Justin.... vi måste snacka.. sa hon och jag bara nickade.

Jag har aldrig gillat det tonfallet som tjejer använder när dom säger "vi måste snacka"

Vi gick till min loge igen och jag gick in först med henne efter. Efter att hon stängt dörren så började hon.

-Förlåt justin för jag blev sur.. du gillar Anastasia det ser man så jag har bestämmt mig att följa med men... inte mer än kompisar eller alltså jag kan ju har f. 

Mer hann hon inte för jag tryckte mina läppar mot hennes och lyfte upp henne i min famn.

Gosh vad jag saknat tjejen i min famn...

-Älskar dig Kim Sofijah Sweet ingen annan sa jag och kysste henne igen.

-Älskar dig med Justin Drew Bieber,sa hon och besvarade den.

Sedan var det dags, jag kysste kim en gång till och jag började sjunga never say never. Till min förvåning kom Jaden upp och han sjöng sin del as bra som vanligt och han är ju min lillabror ;).

Konsertter flöt på och jag gav fanet en blombukett och en kram och ledde henne gick med henne ner från scenen. Nu var det bara overboard och Mistletoe och Fa La La och Up och Bigger och Runaway love kvar och Scooter har inte hittat någon att sjunga overboard med för Miley är på sin toure och jasmine är bortrest och Jessica är också på toure så dom kunde inte hänga med. Nu är det en halvtimma typ "rast". Jag tog min vattenflaska och drack från den sedan såg jag kim och jag kramade henne bakifrån och hon skrek till.

-JUSTIN DU ÄR JU AS SVETTIG! skrek hon och alla i mitt crew börja skratta.

-Sötnos då, sa jag och kysste henne. hon hade varit riktigt duktig på scenen och dansat. 

Hon och Anastaia ha blivit som bästa vänner typ det glädjer mig så det inte var typ döda varandra?.



Kim´s Perspektiv:


Vi hade jätte roligt med alla i crewet och om en kvart ska det igång igen. Min telefon ringde och jag fick panik när jag såg vem som ringde Thomas (Harrys låsaspappa typ har ju nämt honom tidigare) 

Jag tryckte på grön lur.

-VAD!? sa jag 

-Kim.... sa någon snyfta och det var harry..

-Harry? sa jag och nu kom tårarna.

-Kim... du måste hjälpa mig sa han och sedan hörde man thomas skrika.

-VAD HAR JAG SAGT OM ATT PRATA MED KIM? HUH? DIN UNGJÄVEL! var det sista jag hörde innan det avbröts och jag fick panik.

-FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN! NEJNEJNEJ skrek jag och föll ner på marken..

-Vad är det kim? sa Alfredo.

-RING DAVID OCH SÄG ATT VI MÅSTE TILL CANADA OCH DET ÄR NU!! 

-Harry eller hur?

-Han kommer dö Alfredo... 

-Ringer Fabian okej?

-Nej jag gör det... sa jag och tryckte på hans namn och singnaler gick ...1...2...3..4...5..

-Tju fabian här! sa han och han var glad och man hörde tjejer i bakgrunden.

-Fabian.. gå hem till harry nu.. han kommer dö!! skrek jag samtidigt som jag grät.

-Onej, jag är redan påväg sa han och la på. 

Varför ska allt hända mina mig.

-Det kommer gå bra älskling sa justin och kramade om honom.

-Om jag bara kunde lita på dina ord sa jag och kysste honom. 

Kvarten gick snabbt eftersom jag var i Justin´s famn. 

Han klev på scenen och sjöng Mistletoe och Fa La La och Up och Bigger och Runaway love vilket gick snabbt och jag dansade såklart med till. Sedan så kom scooter fram till mig. 

-Du ska sjunga overboard med Justin så gör dig i ordning och sånt.

-Jag sjunga? ohnej.. sa jag suckandes och scooter bara log. 

-Aja för denna gången.

Stylisterna fixade mig och Ryan justins stylist valde kläder 

 

[Den outfiten hade hon och tänk er Selena gomez fast asså kim liknar bara henne men tänk er hon ist för miley]


Jag granskade mig i speglen en sista gång och jag såg faktiskt hyfsat bra ut.

Nu var det bara 5 minuter kvar och dom skulle jag tillbringa till att värma upp rösten med mama jan eller vad hennes namn var eller hur justin kalla henne iallafall. Justins song choch, 5 minuter gick snabbt och nu var det dags. 

Jag fick mic och allt och gick ut. Jag var närvös med vad kan hända?.

Jag började sjunga och sedan kom Justin ut hon har var lika snygg som vanligt med svarta byxor och lila keps och en tröja med ett hjärta på armen och en väst typ (?). Det känndes magiskt att stå på scenen man liksom glömde allt.

(typ så lät det Xp) 


Efter låten så kramade han mig och han tackade och vi gick ut tillsammans. Påvägen tog jag hans keps för att retas.

-Erkänn visst är jag snygg i denna sa jag och gjorde en pose. 

-Ofc, fast jag är snyggare, sa han tillbaks och jag kysste honom.

-Klart du är sa jag och kramade honom.

Vi gick in i hans loge och jag bytte hon och likaså han. 

Jag var verkligen jätte trött det känndes som att jag skulle rammla ihop. 

När justin duschat av sig för tro mig... han var ap svettig så tog han på sig gråa mjukisbyxor och en svart thirt.

Han tog väskan på ryggen och min hand i sin andra hand. Jag hängde väskan över axlen knappt att jag hade orken till det. När vi gått ut från logen så ringde min mobil jag tog upp den och svarade.

-Hej det är kim.

-Hej kim vi ringer från polisen vi vill att harry bor hos er sa polisen och jag blev genast gladare.

-Aa visst jag ska ändå flytta till Canada om en vecka.

-Okej vi säger så då hej då sa hon

Innan jag hann svara la hon på och ett leende spred sig på mina läppar med en gång. 






__________________________________________________________________________________________________

ny del imorgon :) :D tycks?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Puss:* - 28 december 2011 17:08

gå in på Jbieberland.blogg.se det är novellen jag har börjat skriva. Iza som jag delar den med, hon skriver saker som hänt om våran kära biebez. Jag har flyttat den nya novellen som jag börjat på dit, och kommer fortsätta skriva den där. Hopp...

Av Puss:* - 25 december 2011 18:27


Novellen Handlar om: Mandy Tindra lautner och är 17 år och bor i L.A och flyttade tid för drygt 2 år sedan, Innan bodde hon i tråkiga Kanada Ontario Stratford, Eller den var inte tråkig, Efterom mandy hade Pattie där fast bara ett tag eftersom hon fö...

Av Puss:* - 25 december 2011 17:26

Hejsan, eftersom jag inte blogga ngt på devote och jag blev inte för fem öre nöjd med den nya novellen såå! Jag får börja på en ny! sååå hope you like it, :)<3 ...

Av Puss:* - 17 december 2011 23:08

     ASSÅ MIN HJÄRNA VILL INTE JOBBA MED MIG LÄNGRE ;C   SERIÖST.. HAR INGA IDER SÅ 28 FÅR VARA DEN SISTA DELEN. BÖRJAR PÅ  DEN NYA NOVELLEN IMORGON HAR JU DRUCKIT LITE SÅ ÄR PÅ SPECIELLT HUMÖR :D   AJA, MEN GÖR INLÄGGET OM VAD DEN KOM...

Av Puss:* - 16 december 2011 20:04

Jag funderar som sagt på att göra den del 29 på novellen så ni får ett slut på den har liksom inga ideer kvar. Har däremot en ny ide på en ny lÅÅÅNG novell tro mig. Har redan börjat skriva på den i mitt pogram som heter "Pages" har alltså en mac om...

Ovido - Quiz & Flashcards