JustinBieberStoriesForever

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Puss:* - 12 december 2011 01:12

Sedan så kom allt tillbaks och var Justin sagt till mig tidigare idag.

Jag bröt ihop och tårarna kom. 








Tiden gick snabbt seriöst. Vi vaknade av att vi var framme vid Atlanta vilket kändes skönt.

Någon minut senare var vi framme vid ett stort typ brunt/becht/ vit typ, nej men snyggt var det.

Många trappor och stort och jag kännde med en gång att jag skulle trivas här.

-Gillar du det, hörde jag en röst bakom mi fråga.

Jag vände mig om och såg Scooter med ett hopp på att jag skulle gilla det men what the hell jag gillar det inte.. Jag älskar det. Det är liksom skillnad,

Jag vände mig om och jag nickade ivrigt.

-Jag gillar det inte.. sa jag besviket 

-åh.. sa han och det roliga var han trode på mitt svar

-Men jag älskar det sa jag med ett stort leende  

-Du skrämde mig, men vi bär in låderna inte du menar jag inte nu du får ta det lungt sa han och blinkade med ena ögot.

-Görså ni sa jag och log, 

Som dom bärt ut det från mitt rum så bärde dom in det i mitt hus .

När dom burit in alla lådor och sådant så kom en limo in körandes. 

-Ja juste detta har jag ju glömt. sa scooter chokande.

-Ähm den konstiga gubben som har glömt sa vadå? sa jag och och kollade på honom med stora ögon.

-ahah se inte så förvånad ut du ska bara få träffa dom du ska jobba med, sa han och log.

Jag kände mig lättat eftersom jag trodde det var typ något viktigare han hade glömt. 
Inte för att dom inte är viktiga men asså aa ni fattar.

Det gick ut 10 personer från limon och alla kom och ställde sig på rad bara för att jag skulle få möjlighet och hälsa på dom fråga inte ens varför.

-Kim kom här ska du få träffa alla, sa Scooter och jag gick mot han och log.

-Då börjar vi med din maneger.

-Jag heter Troy carter men du har säkert hört mig som under namnet "Oscar" men jag trodde det var roligare om du inte fick veta vem jag var igentligen sa han och log, och jag skakade hans hand.

-VÄNTA LADY GAGA´S FÖRRA MANAGER ? ahah förvånad jag är sa jag och lekte chokad.

-ahahah thats right, ska bli roligt att jobba med dig, sa han och log,

-Detsamma sa jag och besvarade med yttligare ett leende.

Sedan så gick jag till nästa person som var min staylist.

-mitt namn är då Dan trevligt att träffa dig och ska bli ett nöje att jobba med dig sa han och ja han är bög.

-Kul att träffa dig med, och trevligt att du vill jobba med mig, sa jag och log.

Han besvarade mitt leende och jag känner redan på mig att detta kommer bli kul att jobba med allihopa alla värkar minst lika underbara.

Jag gick vidare och fick träffa mitt band och den ända jag kommer ihåg namnet på var gitarristen för han hete David och liksom han kommer ju vara med mer än dom andra så blir nog inte svårt och lära mig hans namn haha.

Vi började prata med en gång och det kändes som jag känt allihopa hela mitt liv liksom som en stor extra familj.

Sedan så kom allvaret i det hela. 

-Jo, kim, du ska släppa din första singel så då måste du ha skrivit en låt och sedan så delar vi ut den och så ser vi hur många exemplar som säljs. sa Troy 

-Jag har faktiskt skrivit en låt påvägen hit så vi går in i studion i källaren så får ni höra tycker jag, sa jag och log. 

-Ska ni också med eller, sa jag och kollade på Justins crew och alla där. 

-Jadå klart sa alla och Justin och Selena hänkade på i klungan.

Vi gick in i huset som var tomt pågrundav att jag inte haft tid liksom har spenderat hela dagen med att träffa alla.

Vi gick ner i källaren som en klunga och wow kan jag bara säga det var ett stort ända rum och så var det ett till rum lite längre in som det stod "Studio" på. Så vi gick in och allt var uppstält redan för Scooter hade redan fixat källaren så gulligt av honom haha.

Jag tog upp blocket ur handen och gick sedan in i båset med David och så gav jag ackorden till honom för det blirlite svårt om han kör fel ackord liksom. 

Jag satte på mig hörularna och sedan så kollade jag genom glaset där hela gänget stod. 

Jag svalde hårt för att inte sjunga fel eftersom Justins blick var på mig ingen annan utan mig.. och låten var liksom till honom eller inte till utan mer om honom. 

Jag kollade på Troy som satt och hållde på med knapparna och sedan så gjorde han tummen upp och David började spela. 




Jag tog dom första tonerna och sedan så flöt låten på. Jag blundade och sjöng den sedan så när låten var klar så öppnade jag ögonen och jag kollade på dom. Alla stod med chokad min sedan så hörde jag Troy prata.

-Har du döpt den än? sa han 

-Jaa... 

-Ja nå vad heter den sa han skrattandes.

-Remember when... sa jag och små log vilket var svårt.

-Shit bra, vi åker till den riktiga studion imorgon så spelar vi in den sa han och log.

-Okej toppen sa jag och hoppade av stolen och hängde hörlurana bakom micen och lämnade båset. 

Vi pratade lite till sedan så kanackade det på dörren.

Om ni undrar hur jag hör att det knackar så är det bara för att det typ är en högtalare här som ger ifrån sig ett ljud när det är någon som ringer på ringklockan.

Jag gick upp med alla bakom mig och jag öppnade dörren där stod ingen annan än min Moster Gloria. 

-Kim miel! sa hon snabbt.

-tante, que fais-tu ici? 

-Pour déplacer ici avec vous au miel sa hon.

Jag granskade henne från topp till tå och hon har inte förändrats så mycket och jag har saknat henne så. 

Hon har varit född i Frankrike bara för mammas mamma alltså min mormor var i Frankrike när hon fick henne så hon har bott i frankrike.

När jag var liten så besökte jag ofta henne men sedan så tog skolan över så slutade med det saknade stunderna med henne så är glad att hon är här.

-Tante, Vous pouvez parler comme d'hab!!

-Oj, glömmer ibland vadå gumman gillar du inte franksa anymore? 

-Tante, du vet att plugget tog över, älskar Frankrike. 

-Kul att se dig igen hjärtat. sa hon och hon kramade om mig och jag kramade henne tillbaks.

-Saknat dig viskade jag

-Saknat dig med du är som en dotter för mig. 

-Och jag vill bli behandlad din dotter sa jag tillbaks.

Sedan så hjälpte jag henne att bära in alla hennes saker för hon förklarade att hon lämnade Frankrike och hennes man för att hon ville pröva något nytt så hon sökte upp mig vilket gjorde mig glad.

-HALLÅ.. sa jag och alla vände sina blickar till mig som jag velat.

-Detta är min Tante alltså Moster Gloria hon kommer från Frankrike.

-Så säg hej alla och tvingar er nej men. 

-Juste scooter.. alltså jag vill ha en kock har jag det? sa jag på skämt.

-Ja juste Paul Bocuse han kommer snart samtidigt som din livakt Henrik.

-men han heter ju samma som Paul Bocuse.. och han kan det inte vara för han är död haha. sa jag 

-Nej men det är hans son, han döpte om sig till sin pappas namn sa moster.

-Åh...... Är det Patrick? sa jag chokat.

Asså jag träffade han när jag var i Frankrke vilket jag inte ångrar att jag gjorde. 

-Ja hur känner du honom ? sa Scooter och alla blickar vände sig mot mig.

-Asså jag är halv fransk, halv spansk och halv italenare och så lite annat så träffade han i Frankrike.

-Du har ju varit i alla länder typ ju sa Selena chokat.

-Ja... jag har ju varit med på en del Turneringar för min bror är med i ett band och så vidare.

-Harry. Qu'en est-il lui? sa Moster Gloria.

-Thomas est mort maintena, si bon svarade jag tillbaks och jag såg att hon blev glad eftersom hon inte heller gillade Thopas pågrundav det han gjort mot harry.

Tiden gick snabbt. Alla hade gått och jag fick träffa min "kock" och min livvakt vilket var kul sedan så fick alla en kram innann dom lämnade alla huset och Selena och jag hade kommit varandra närmre hon var inte som alla säger att hon är. 

Nu var det bara jag och Gloria kvar i huset för vi skulle fixa allt. 

Klockan var 4 så vi hade lite tid på oss.

Vi tog upp allt sedan så kollade jag på klockan och den var redan halv 2 på natten.

Jag är riktigt trött efter dagen och så sedan så kom värkningen tillbaks och så kom jag på att jag måste berätta för Gloria.

-Gloria.. du alltså... jag är gravid.. sa jag och som innan uttalade jag order gravid lägre.

-Vem är pappan?....

-Justin... 

Jag vågade inte möta hennes blick för jag vet hur hon är "använd skydd" och blablabla..

Hon sa inget... och svarade inte... det var tystnad mellan oss... 

-jag går och lägger mig var det sista jag sa.. 

Innan jag gick upp och bäddade ner mig i sängen och jag bryde mig inte om att byta om eller något.

Jag ville bara bort, även om jag fått allt jag önskat så längtar jag hem.


___________________________________________________________________________________________________

kommer hon återvända? hmmm...


NÄSTA DEL KMR I MORGON !!

Kommentera om ni vill , ni väljer och är stolt över att statistiken ökar ni är gryma :) 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards