JustinBieberStoriesForever

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Puss:* - 4 december 2011 18:47

-Okej vi säger så då hej då sa hon

Innan jag hann svara la hon på och ett leende spred sig på mina läppar med en gång.


 


Ja, månaderna har gått snabbt och jag och dom andra har jobbat väldigt bra och stressat. 

Jag längtar hem men ändå så tycker jag om att turnera men det tar sin tid och kraft. Nu har det gått 5 månader och en månad kvar och om en månad har jag och Kim varit tillsammans i ett halvår och detta halvåret har varit underbart. Vi har redan gått ut med det visst hon får hatbrev på twitter och massor men hon bryr sig inte vilket jag vet att hon gör. Men hon nekar till det och ja jag har hört henne gråta så det gör ont i mig. Men hon är stark det ska ni veta allihopa. Låter som jag är wierd och berättar allt men iallafall. Just nu är vi påväg till söta  Spanien och vad vi ska göra där 1 vecka är att ta det lugnt och spela in sista delen i U smile videon. Den senaste tiden när vi spelat in vilket vi inte gjort så mycket men när vi väl har gjort det så har videon blivit as rolig haha. Nej men den har varit rolig och fått spela in i huvudtaget. Jag och Anastasia har kommit varandra närmre vilket jag är rädd för eftersom Kim är mitt hjärta och släpper henne aldrig förrän hon ber mig. Chaz,David,Ryan och Fabian saknar jag enormt även om dom har hälsat på oss när dom varit haft ledigt. Sedan har Sami och Sarah också kommit och hälsat på vilket har varit grymt kul.

Kim har Dansat och sjungit overboard på varje konsert vi har förutom dom sista vi ska ha nu för då kommer Jasmine igen eftersom hon kommer hem från sin semester vilket ska bli kul och få träffa henne igen det var ju ett tag sedan.

Alla mina dansare och alla som hjälper mig är underbara vi är liksom en stor familj. Vilket man har svårt och tro men vi är som en vanlig familj eller liksom aa ni fattar. När man turnerar tillsammans så får man lära känna dom på ett annat sätt. Sedan så jobbar dom ruggikt mycket och alla har jobbat hårt. Om bara några timmar är vi i det varma Spanien och ja vi åker turnebussen dit eller 2 stycken :D!

Jag vaknade ur mitt tänkande på att någon ropade mitt namn.

-JUSTIN hALLÅ JORDEN ANROPAR!? hörde jag anastasias röst och jag hade rätt.

Jag skakade på mig och såg hon knäppa sina fingrar framför mina ögon och jag bara skratta.

-OKEJ JAG ÄR I LIV sa jag och skratta och vilket fick henne att skratta också 

-Ska vi spela kort? ingen annan vill det sa hon och kollade på mig 

-Okej visst finns inget annat och göra så, sa jag och log mot henne.

Hon besvarade med ett leende och sedan så gick vi och satte oss vid ett bord.

Hon blandade korten och sedan så var spelet på allvar.


Jag och Justin har haft grymt kul bara för den U Smile videon. Vi har kommit varandra närmre det kan vem som helst se och jag tror han vet det själv. Alltså nej jag vill inte förstöra för Kim och Justin för jag vet att dom älskar varnadra och Kim och jag har blivit som bästa vänner nej men haha nördigt det lät :s.

Jag och Justin spelade på som vanligt.

-HAH BIEBER SUCKS! sa jag och flinade mot honom.

-OH NO.. BIEBER WIN ! sa han och la ner sina kort och han hade rätt han vann. Jag suckade och lekte sur vilket fick Justin och skratta.

-Söt du är som spelar sur sa han och skrattade och vilket lede till att jag började skratta jag med typ som en magnet.  

Efter att ha spelat kort med Anastasia i några timmar vilket bara kändes som 10 minuter men ändå.

-hur mycket är klockan slank det ur mig när vi precis spelat klart.

-Den är.. började hon och sean fortsatte hon sin mening 4 sa hon till mig och log. 

Jag reste mig upp och letade på Kim och hon hittade vid Alfredo och Dan dom satt och skrattade åt något vet inte vad. Till min förvåning så hade Kim varit mycket med Alfredo och resten av crewet vilket har fått mig på dåligare humör. Jag och kim har haft våra små tjafs men så är det alltid när man är tillsammans man lär känna varnadra bättre på något konstigt sätt.

Jag suckade och gick fram till dom och satte mig bredvid kim. 

-Heey biebz sa hon och kysste mig och såklart besvarade jag den.

-Hej sweetie sa jag tillbaks och kysste henne igen.

Hon la sig mot min Axel och sedan frågade hon mig samma fråga som jag frågat Anastasia.

-Hur mycket är klockan? 

-typ 4 eller något sa jag och la min arm om henne. 

-Vi är la framme snart antar jag sa jag och hon nickade och kysste mig. 

Hon somnade till och jag skakade henne och sa att vi var framme och det var vi.

Båda bussarna stannade och vi tog våra resväskor och gick ut och chekade in på hotellet och vi gick vårt kort och vi sa godnatt till alla. Vi gick in med trötta steg in i hissen påväg till vår hytt. Hissen stannade och vi gick ut från den och letade reda på vårt rum vilket var nummer 145. Vi hittade vårt rum och jag tog genom kortet i apparaten eller vad man ska säga. 


När Justin hade dragit kortet i vad ska man säga apparaten nej men aa ni fattar. Så seriöst sprang jag till sängen och jag slängde ner resväskan på golvet och la mig ner i sängen och nej jag orkade inte byta om och så.

Justin la sig ner bredvid mig och det sista vi sa till varandra var.

-Älskar dig Kim Sofijah sweet,

-Älskar dig med Justin drew bieber sedan tog sömnen över.



Jag vaknade av solljuset lös in i mina ögon och jag öppnade ögonen sakta och försökte vänja mig vid ljuset.

Jag skulle kolla om Justin låg bredvid mig men hans sovplats var tom eller det låg en lapp där och jag tog upp den och läste. "Är och Spelar en av dom sista delarna på U smile, I love you - Din Justin"

Jag log lite sedan gick jag till min resväska och tog på mig nya kläder vilket fick bli ljusa thigta jeans och en vit tröja typ.Jag gick till min resväska och tog ut min ipad och loggade in på twitter som vanligt många hatbrev som stod typ "Du Är Inte Värld Justin Du Borde Dö Bitch" men jag brydde mig inte jag fortsatte läsa och gick in på Harry´s twitter och hans senaste tweet var "Miss You Sis ;( @KimSweeite" och jag Rt den och skrev "miss you more bro ;(". Jag loggade in på min maijl och jag märkte att jag fått både hot och hat maijl också men jag brydde mig inte men jag öppnade den som det stod "Look at this, Justin love Jessica not you". Justin har ju nemt att Jasmine villegas skulle komma men han sa efter Spanien veckan och han sa ju att han skulle spela in U smile videon. Jag la mig ner i sängen igen och hade händerna på varsin sida huvet och tog mig i mod och kollade på länken som ledde till posh24 alltså kändisskvallret eller det senaste. 

   



Jag och Kenny och Scooter och Anastasia var påväg till det stället där vi skulle spela in. Påvägen dit så fick jag ett sms som det stod. "Ses snart bieber ;)-JASMINE ropade jag och hon tittade upp från sin mobil och log som ett fån vilket gjorde jag med. 
-JUSTIN! skrek hon och vi mötte varandra i en kram. Gosh vad jag saknat henne vilket jag fattat nu.
Jag tog hennes hand och drog med henne till Scooter och Kenny och Anastasia. Scooter och Kenny har aldrig gillat Jasmine för dom tror att hon kommer utnyttja mig vilket dom har fel om för om man känner henne är hon en helt annan person det vet tillomed min mamma om men jag tycker hon är underbar tjej. Vi pratade lite sedan satte vi igång. Jag kunde typ inte konscentera mig för jag var upptagen med att tänka på Jasmine och att hon faktiskt var här. 


Jag stirrade på bilderna och dom var utlagda idag redan. Det var på han och Jasmine när dom kramades och höll handen. Vad höll Justin på med?
Jag skrolade ner på Ipaden och läste texten.
"Justin sågs idag innan han började spela in U Smile videon med Jasmine villegas, Ny flickvän? Hur kommer kim reagera? entligt en källa så var det en kärleksfull kram som höll i snarare 3 minuter om inte mer håll ut mer info kommer"
Utan att tänka på det så fällde jag tårar. Jag tog upp min iphone och ringde Miley.
-Hej det är Miley, svarade hon glatt.
-Miley... läs på poch24 justin har gjort det igen.. sa jag och jag snyfftade.
-Läste det men jag önskar jag kunde komma till dig vilket jag inte kan och jag kan inte ringa för måste köpa ny mobil men åk hem och jag älskar dig gumman hoppas du vet det.
-Älskar dig med. sa jag och vi pratade en timma till och Justin har inte kommit tillbaks och jag pakade ner min ipad och allt i min resväska.
Dom här månaderna har varit underbara inte bara med crewet utan med Justin.
Min mobil börjde ringa och det stod "världensbästaochsnyggastebrorharry" jag log lite och svarade.
-Hey, sa jag och tårarna kom.
-hej sis, är i Spanien nu med grabbarna och varför gråter du?
-Justin... mer hann jag inte för jag hörde att han blev förbanand.
-Okej han ska få, sa han tillbaks
-nej låt det vara han har jasmine..sa jag och försökte hålla inne tårarna så gott det går.
-Jag vet jag läste... 
-Snälla säg bara vilket hotell ni ska bo på.. sa jag och tårarna kom
-samma hotell som er... sa han 
-bra vart är du..? sa jag.
-i hissen.
-ses.. sa jag snabbt
-Seeyaa var det sista jag hörde innan jag la på.
Jag tog min resväska och skrev en lapp och la den på sängen och låste hotellrummet och gick mot hissen.
Hissen plingade till och där stod dom allihopa Naill, Harry, Liam, Louis, Zyan,
Jag släppte min resväska och sprang in i Harrys famn då bröt jag ihop totalt.
Hissen åkte ner och jag misstänkte att det var Justin så jag tog min resväska och gick med pojkarna.
Vi hann inte in förän Justin ropade på killarna och jag stelnade till.
-HARRY! hörde jag Justins röst.
-Tjoo broo! svarade Harry
-vad gör ni här sa han helt förvirrande och gick runt och gjorde handslag med alla.
Jag kollade åt hans håll och såg att han höll Jasmine i handen och jag blev typ sur…
Zyan kollade på mig och mina ögon fylldes med tårar det såg han.
-Ähm jo harry vi måste skynda oss lite
-Jo juste... eller nej det behöver vi inte sa harry sen och kollade på mig och jag kunde inte hålla mig längre. Det ända jag ville var att vara i Justins famn helatiden och kalla han för min.
Zyan öppnade sin famn och jag släppte min resväska och kramade om honom länge.
Jag försökte andas och blunda men det gick inte. Justin stod bara några meter ifån mig och jag kollade åt deras håll och såg att Justin och Jasmine kysste varandra. Det hög till i hjärtat på mig.
-Lek kille så vi kan dra viska Zyan i mitt öra och jag gjorde som han sa.
-Ähm yo boys we have to go sa jag med min "kill" röst alla säger att jag är bra på sånt och det var jag och det funkade.
Dom sa hej då till Justin och Justin gick in till "vår" hytt och man hörde att han svor.

Efter att ha spelat in alla delar så gick jag runt och jag tog Jasmine´s hand för det känndes så rätt.
Vi gick mot hotellet och vi bad om kortet och Kim lär ju vara på hotell rummet nu och jag ville bara kyssa Jasmine men ändå älskar jag Kim. Men hon måste ju få träffa Jasmine förr eller senare och jag väljer nu. 
Vi väntade på att hissen skulle komma och det gjorde den. 
Påvägen upp så såg jag 1D stå där och det var ett tag sedan man hörde något ifrån dom och att dom var här.
Jag ropade på dom sedan så såg jag att det var någon mer men brydde mig inte. 
Jag pratade med Harry och gjorde vårt handslag alltså med alla. Sedan såg jag i ögonvrån att Louis kramade om någon. 
Efter ett tag så tog Jasmine min hand igen och kysste mig och jag besvarade den. Det var faktiskt att det var en kärleks kyss efter det så sa den andra personen.
-Ähm Yo boys we have to go sa han/hon eller alltså man hörde att den hade gråtit. 
Vi sa hej då och jag tog Jasmines hand och gick in i min och kim´s hytt och leta runt hela hytten tills jag hade sovrummet kvar. Jag såg inte hennes resväska men jag såg en lapp ligga på sängen. 
"Såra mig en gång räckte tydligen inte.... Allt blev fel detta skulle bli vår resa inte din och slampan´s som du nyss träffade... Jag kommer inte komma tillbaks Justin så försök inte ens ringa eller  Sms:a eller söka upp mig.. Jag kommer ändå aldrig svara...Jag trodde inte du var som alla andra som gillar en tjej för en sekund och får henne känna sig underbar... men hade visst fel om dig.. och ditt liv.....Farväll Justin och glöm inte..... När vi väl ses igen... så kommer det inte bli i denna ålder... //// Din förra detta älskade Kim" 
Nej vad har jag gjort..... nej...
-FAAAAAAAAAAAAAAN skrek jag och jag slog vad om att det hördes flera rum bort men jag brydde mig inte.
I samma stund så fick jag ett sms:
"Justin....Jag gör detta för både dej och mej.. inte för oss... Jag flydde du stanna i know that... men att se dig kyssa en annan tjej gör ont...bara glöm mig och jag har redan pratat med alla om oss... alltså ditt crew.. dom betyder mycket för mig allihopa och jag hoppas vi aldrig ses igen.....Orkar inte spilla tårar på dig mer..Det skulle vara jag och du föralltid vilket det inte blev... inte ens ett halvår.... Hoppas det går bra med ditt liv Justin och det var roliga minnen och allt vi skapade tillsammans...glöm mig, glöm alla minnen, älskar dig, din söta kim"

-Vad har jag gjort... jag svarade på sms:et.. "Kim.... måste få förklara... men om du vill att jag lämnar dig visst.. din förevigt justin".
Jag gick in på bilder och gick in på mappen "Jag och Älsklingen" då kom alla bilder om mig och kim upp så jävla underbara. Hoppas bara vi ses snart igen........
En sak jag inte gillade i texten var slampa liksom hon kan var en eller vad säger jag. Eter ett tag kom Jasmine in till rummet och satte sig bredvid mig och kramade om mig hon har liksom alltid funnits där för mig. Jag kysste henne och hon besvarade den.
Vi avslutade den och jag reste mig upp och hon gjorde detsamma. Vi gick ut från hotellrummet och skulle precis gå till hissen då jag såg henne.. Min första ängel..


När vi lämnat våra väskor på hotellrummet och ja vi alla ska dela för vi ska hem övermorgon. Det första jag gjorde var att skicka ett sms till justin efter att ha skrivit det och tryckt på skicka så gick jag in på toaletten och granskade mig i spegelen och fick se ett spöke.Jag tvättade av mitt ansikte och hämtade min sminkväska och plattången och började göra mig i ordning. Jag hade precis sminkat färdigt mig och plattat håret och jag såg bättre ut nu och skulle precis lämna tillbaks min sminkväska tillbaks till resväskan. Påvägen fick jag se 5 smurfar så söta. Det var mina smurfar hehe ;). Dom fick mig och skratta.
-SmurfParad? sa jag och skratta ännu mer.
-Såklart! sa Louis och vi alla började skratta. Vi bestämde oss för att gå ut och vi tog på oss skorna och sedan så var jag bara tvungen och ta kort.
-Ställ er där sa jag och dom gjorde fina miner och jag la upp den på twitter.
"My brothers look so nice today chek the link ;), perfect look for a walk, Love You Boy´s @NailHoran @ZyanMalik @LiamPayne @Harry Styles @LouisTomlinsonFick genast några som Rt dom och såklart så stod det "Ta Justin Istället" jag skrattade och skrev till henne, "Harry and the boys is my brother so schut up and get a life"  Jag loggade ut och var nöjd och jag brydde mig inte om Justin längre.
Vi gick ut i korridorren påväg ut och vi hade redan fått blickar från oss. 
Justin kom ut från sin hyt med Jasmine och han log inte när han såg mig utan hans ögon var blanka likaså mina.
Killarna puttade till mig och jag gick förbi Justin men han tog tag i min handled vilket jag hoppades på att han inte skulle.
-VAD!! skrek jag 
-Kim .... det är du och jag okej?
-glöm du har ju slampan du hade med dig dig.. 
-HON ÄR INGEN SLAMPA DU KÄNNER HENNE INTE!
-Ne glad för det.
-Varför? 
-För du är en Player, idiot, patetisk bara dra justin stay away! 
-Men jag älskar dig. 
-Nej Justin du älskar att ha någon att vara tillsammans med du skulle kunna välja en 3 åring justin.
-Det är inte sant... 
-Bara gå tillbaka din flickvän och låt mig vara, okej? jag orkar inte justin, jag gör inte det.. Jag älskar dig men du älskar tydligen inte mig..
-Jo det gör jag kim
-Om du älskar mig skulle du inte kysst henne... Justin förlåt men gör inte detta svårare än vad det redan är. Bara släpp mig och glöm mig... okej? sa jag 
Sedan kom Jasmine upp vid hans sida och jag kunde inte hålla mig från att dissa.
-Påtal om trollen.. sa jag och killarna började skratta.
-bitch eller? sa jasmine till mig och bitchblickade mig
-Justin, gör det du är bäst på men inte på mig... sårar man mig kommer man inte bli förlåten..
Jag gick min väg och killarna efter mig.   
Det gör ont och se Justin sårad.... 
Jag kollade på min mobil hur mycket klockan var och jag såg datumet.. Min mens är 1 månad försenad säg bara inte att...




___________________________________________________________________________________________________ 

DRAMA !:D KOMMER EN NY DEL IMORGON :) NU SKA JAG SOVA PLUGGET IMORGONRÅ :D! 
är det ok att jag hoppar lite? vill ju ha lite spänning liksom det är tråkigt om man bara såhär:

-Aa nu är det konsertt igen om igen aa ni fattar


men bilden fixar jag imorgon puss .)  


Av Puss:* - 4 december 2011 04:02

del 22 kommer senare idag orkar inte skriva klart det men har börjat aja pusspuss :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards