JustinBieberStoriesForever

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

"I Will Miss You So" - Del 25

Av Puss:* - 10 december 2011 00:04

Hoppas bara jag kommer få se justin en sista gång.. 



   


   

När jag kom till flygplatsen i Canada så såg jag David stå och vänta med någon brud bredvid sig.

Säg bara inte att detta är ännu en till brud som han kommer att ha henne släppandes med sig vart han än är som alla han andra brudar han har haft och tro mig det är inte bara 1 eller 2 minst 20 nej men. 

Antingen blir han sårad eller så sårar han jag bryr mig inte så mycket liksom sätter man sig själv i kärleksproblem så får man väl lösa det också.

Jag gick närmre David och nej han har inte sätt mig än för han var vänd åt andra hållet för att han stod och kramade om bruden.

-ehm ehm David ska vi dra hem eller? sa jag och kollade på han och suckade.

-Aa och juste hej sa han och kramade mig och det märktes på hans beteende när han var kär tro mig eller nej men det är sant.

Jag besvarade inte kramen jag menar vad är det för ide.

-Ehm jo juste detta är Daniella kalla henne för ella eller dani. 

-Aha Hej, Kim sa jag och skaka hennes hand.

-Daniella som du säkert redan hörde haha, sa hon och log. Jag besvarade med ett leende. 

Jag tog tag i min resväska och sedan så gick vi ut till bilen.

Jag slängde in min resväska i baksättet för jag orkade inte öppna bagageluckan haha.

Jag satte mig där bak och sedan så satte jag på mig bälltet och David och Daniella gjorde detsamma. 

Det var typ som en pinsam tystnad i bilen men david avbröt den såklart.

-Hur hade du det, sa han och jag visste att han skulle fråga den frågan.

När jag väl inte tänkte på han.... så skulle David komma upp med det, just då kom alla minnen upp och när vi var och tog kort vid vattnet och vi formade som ett hjärta med händerna. Minerna med "han" som jag inte kan säga namnet på för det gör för ont. 

-Rent ut sagt ett helvete sa jag och tårarna började bränna bakom ögonen.

-berätta sedan sa han och tittade lidande på mig. 

Sedan så startade han radion och såklart skulle det vara en av "hans" låtar. 

"That Should Be Me". Jag hoppades på att han skulle byta. 

Vilket han var påväg och göra men Dani (Daniella) var snabbare men hon bytte inte utan hon höjde.

-Justin bieber är riktigt bra sa hon och där sprack det. 

Att bara höra hans röst och höra hans namn gjorde så att saknaden blev större. 

-Det sägs ju att Selena gomez är med på hans turné nu och att hon hoppade in. 

-jaha.... sa jag och försökte låta så normal som möjligt.. Alla hade sagt att jag var lik henne vilket var fel. 

Han kanske har glömt mig men jag vet att jag inte kommer glömma honom. 

Det har gått några timmar sedan jag lämnade honom och han har redan glömt mig.

Efter en stund så hade jag tänkt så mycket så allt ar blankt. Fanns inte och göra eller säga.

Efter en stund så var vi framme alltså hemma. Huset var stort och fint. Men just nu ville jag bara sova jag menar klockan var ju ändå 1 på natten. 

Jag hittade mitt rum och jag la ner min resväska och tog upp min ipad och jag hade fått en ny tweet som var såklart hat "look at this idiot you most die" jag klickade på länken och såg som vanligt att det var på posh24 och det var Justin som kategori. Där kom bilderna.. på han och Selena jag bläddrade och dom var i hawaii jag gick längre ner och läste texten.

"popstjärnan Justin bieber och disneystjärnan Selena Gomez sågs igår på Hawaii och dom kysstes betyder det något eller är det bara ytligare något fake, Dom sågs vid stranden men hur var det med kim? Hmm.. tröttnade kim på justin eller var det tvärtom? Dom sågs någon dag sedan bråka i Spanien håll ögonen öppna alla beliebers" 

Sedan kom det bilder  från vårt gräl från Spanien.

och la mig ner i sängen och ögonlocken blev bara tyngre och tyngre och jag somnades gråtandes.  





   

Jag vaknade av att solen sken in i rummet jag satte mig upp i sängen och gick in i min toalett och kollade mig i spegeln.

-Troll sa jag skämtsamt för mig själv. Jag tog handen genom mitt bruna långa hår. Det har växt en hel del nu så nu är mitt hår vid brösten över det. 

Jag hämtade ett lackan och sedan så satte jag på jazzuci och tog på mig min lilasvarta bikini och la mig ner i det varma vattnet. Varför jag tog på mig bikini var för att om någon kommer in liksom. 

Jag la mig ner i vattnet och sedan så kändes de redan mer lugnare.

Min mage värkte det gör den men det är inget jag gnäller över eftersom jag inte vill ta bort barnet eftersom det är som att döda någon.

Efter att ha tänkt på allt så kollade jag på klockan och den var 9. Det hade blivit en vana för mig att gå upp tidigt pågrundav mitt illamående. 

Efter att ha badat så gick jag ut med bestämda steg och tog badlakanet runt mig och sedan gick jag ut från badrummet. Jag gick in i min WIC och tog fram nya underkläder och sedan tog jag på mig mjukisbyxor och ett linne eftersom jag inte orkar göra något idag.

Jag gick ut från mitt rum och satte upp mitt hår i en slarvig bulle på huvet.

Jag var påväg ner från sista trappsteget då jag hörde röster. Jag precis skulle gå till vardagsrummet då jag fick se dom personerna jag inte ville se.  

David satt i ena fåtöljen och sedan Scooter Uscher och två  till i soffan med glasögon och keps hade ena som antagligen var kille och luva hade hon tjejen. 

Jag försökte ljudlöst gå förbi dom vilket inte funkade eftersom min mobil skulle självklart ge ifrån sig min sms,signal.

Dom slutade att prata och kollade på mig men jag ignorerade blickarna. 

Jag gick in i köket och rotade i kylskåpet efter något och äta och nej inte ett skit fanns det.

Eller jo det fanns massor men inget jag var sugen på.

Jag hörde harklingar och så var det tjejen och killen som höll handen. Jag såg dom båda i ögonvrån men låssades inte om det.

Jag tog ut mjölken och hoppade upp på diskbänken och sedan så drack jag från paketet.

-Nå? något viktigt? sa jag och kollade på dom.

Tjejen tog av sig solglasögonen och luvan och jag såg precis vem det var.

Selena Gomez. Då måste alltså. Nej du skojar med mig.

När man väl glömt allt så kommer han hit.

-Jag är Selena gomez som du säkert visste men iallafall sa hon och log mot mig och sträckte fram sin hand.

Hon menar seriöst att jag skulle leka snäll när den personen jag hatade mest eller älskar mest finns i samma rum.

-Aa, hej jo hört typ lite om dig, Kim sa jag och skakade hennes hand och log ett så fejk leende så det gick inte mer. 

Som jag hoppas så ringde min telefon och det var Fabian jag fick direkt ett leende på läpparna. 

-Om ni ursäktar så måste jag ta detta sa jag och bad ursäktande och tryckte på den gröna luren.

-Tjah bejb du snackar med kim här. sa jag ironiskt.

-Tju älsklingen får man komma te dig eller? svarade han lika ironiskt 

-Visst om du slutat använda bög rösten så ses vi snart puss och kram och strul.

-Haah mer än så sa han tillbaka. 

Sedan la vi på. Jag gick in köket och lämnade glaset i diskmaskinen och märkte att dom gått in i vardagsrummet.

-Lika bra och få det överstökat sa jag peppat för mig själv.

Jag gick in med sakta men ändå rätt stora steg. 

Dom pratade på och David och dom höll på och disskutera något. 

Frågan är bara vad fan dom gör här.

Jag satte mig på gaveln av den fåtöljen David satt på och kände verkningen kom tillbaks. 

Jag satte handen för magen och kände en blick på mig. Jag kollade upp och såg att killen där inte var vem som helst. Även pappan till barnet här inne i mig. 

Efter 5 minuter plingade det på dörren och jag seriöst sprang dit även om min mage gjorde otroligt ont.

Jag ryckte upp dörren och fick inte mötas av vilka ögon som helst utan Jasmine. 

-Är uscher och dom här? sa hon drygt.

-Aa gå in då om du nu behöver sa jag och bitch-blicka henne. Hon gick in och sedan så hörde man helt klart Justin´s röst. 

Sedan så när jag väl stängde dörren plingade på igen och jag ryckte upp dörren med ett leende och där stod han Fabian min barndomsvän. Han som jag har delat hela min barndom med och sedan så kollade ja bak och fick se min bästa vän Sami. 

Jag hoppade på båda två i en gruppkram vi hade ju inte sets på många månader. 

-Du har så mycket och berätta unga dam sa Sami med en typ förälder röst.

-Yes sir HAHAH sa jag och vi alla 3 börja skratta. Att fått tillbringa barndomen med dom här är inget man ångrar. 

Sedan så backade jag så dom kunde komma in sedan såg jag den jag inte jag skulle få se på länge länge. 

-MIILLLEEYY AAHHHHHH !!!!! skrek jag och sprang fram till henne.

-KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMM GUMMAN ! sa hon och vi kramades och sedan så såg jag hennes resväska bredvid henne och att hennes ögon var blanka.

-Ey gumman vad har hänt sa jag och omfamnade henne i en kram. 

-Jag fyllde ju 17... det vet du du vet när du ringde och det..

-Aaa glömmer ju aldrig den.

-Jag prövade knarka Kim... jag gjorde det... 

-Miley du lovade mig... sa jag och kramade henne.

-Pappa och mamma skrek åt mig... och så fick jag avsluta turnén.. jag har ingenstans och ta vägen..

-Du har alltid mig att komma till. sa jag och pussa henne på kinden och torka bort hennes tårar. 

-Seså nu måste vi skynda oss in tycker jag sa jag och krokade arm med henne och hon tog tag i den och tog hennes resväska i andra handen. Vi gick in och vi bäddade i mitt rum åt Miley alltså ja vi ska dela sängen liksom vi har känt varandra sen 1 månad typ nej men våra föräldrar kände varandra långt innan eller min pappa kände hennes pappa och så aa. 

När vi gjort det så gick vi ner och vi möttes såklart av dom jag mötts tidigare. 

Klockan var redan 1 och dom har varit här i 5 timmar och bara pratat hur orkar dom.

Jag krokade arm med Miley och greppet om henne blev hårdare när vi närmade oss dom.

Jasmine hade dragit innan skönt det nu var det bara Scooter,uscher,justin och Selena kvar.

Sami hade dragit synd det och fabian med dom var bara här för att säga hej och så säga välkommen tillbaks.

Sami´s familj hade också flyttat hit till tråkiga lilla Canada vilket var bra. Sedan har vi Harry men han bor ju hos mig hehe vilket jag är glad men han är inte så mycket hemma deras band håller på att bli riktigt kända nu.

När vi väl var nere så satte jag mig i Mileys knä.

Scotter började prata.

-Jo du Kim vi har fixat ett skivkontrakt till dig på samma skivbloag som jag jobbar för och även som jJustin är inskriven på. sa han och log samma sak med Uscher men inte Selena och Justin dom såg mer besvikna ut.

-Så du kommer få flytta till Atlanta med oss när vi åker nu eftersom vi avslutade Justin´s turné tidigare.

-Aha okej, men visst sa jag.

-Vi har redan skaffat en manager till dig som heter Oscar och en Stalist alltså som väljer kläder åt dig som heter Dan. Bandet har vi fixat dansarna får du välja själv. Aaa det var allt. Packa allt som du ska ha med eller det som är viktigigast för vi har redan köpt ett hus åt dig. 

-Gud drömmer jag sa jag och nöp mig själv.

-Aj .. gjorde ondare än jag trott.. sa jag och dom började skratt förutom tråkmånsarna Justin och Selena. 

Jag var lycklig med att fått ett skivkontrakt nu kan jag äntligen få jobba med det jag är bra på alltså sjunga.

Men allt gjorde det sämre tack vare det jag har i magen.. Varelsen som kommer bli ett barn. 

-Men alltså.... det finns en sak i vägen för allt detta... sa jag och suckade och reste mig från Mileys knä och ställde mig på sidan av bordet. 

-Jasså vadå? sa Scotter förvånat.. 

-SOFIE KAN DU KOMMA NER skrek jag och hon kom ner finare än vanligt. 

-hej Kim hej alla haha sa hon och kom och kramade mig jag besvarade den.

-Sätt dig. sa jag och hon gjorde som jag sa.. 

-Asså joo... jag vet inte hur jag ska börja men jag är......... gravid sa jag och uttalade det ordet "gravid" tystare. 

Jag kollade ner på mina fötter för jag vägrade att möta deras blickar. 

Jag tittade upp och möttes alla blickar som inte gick och tyda. 

-vem är fadern sa uscher och honlog...

-han har brunt hår,Hasselbruna ögon.. Han är född här ... alla kan hans namn och han kan dra åt helvete sa jag och kollade på Justin. 

Sedan så kollade alla på Justin. 

-Ja jag är pappan så nöjda?.

-Justin bara dra.. snälla.. sa jag 

-Kim.. du fattar inte....

- Vi drar så får dom lösa detta själva. sa Scotter och när dom lämnat rummet så började jag tröttna på tystnaden. 

-Säg det bara.. Säg det bara Justin att jag bara var ett patetiskt ligg och lek för dig tills du hitta någon bättre  och att du älskar Selena eller slampan stå för det!  sa jag. 

-MEN FÖRFAN KIM DU FATTAR INGETING! JAG ÄLSKAR SELENA OKEJ MEN DU HAR MITT BARN OCH DU BEHÖVER INTE GÖRA SÅ SELENA FÅR HAT OCH TA INTE IN HENNE I DETTA FÖR FAN HON ÄR INTE VÄRLD HATEN OCH HON ÄR FÖRFAN INGEN SLAMPA DU KÄNNER HENNE INTE PRECIS SOM MED JASMINE. DU BÄR PÅ MITT BARN KIM LIKA MYCKET SOM MITT TYCK INTE SYND OM DIG SJÄLV SLUTA VARA SÅ JÄVLA AVUNDSJUK OCH VÄXUPP SELENA ÄR FÖR UNDERBAR FÖR ATT HATAS OKEJ? GE DIG! du kan vara en slampa isåfall

Så som han gapa på mig har han aldrig gjort tårarna kom..

-Okej.... bra.. då vet jag Justin.. tack för det.. du, barnet är mitt okej? du behöver inte ha ett barn i din mage eller hur... Vet du vad säg inte att du saknar mig när det är ditt fel att jag är borta.


                                             "Don´t Say You Miss me When It´s Your Fult That I´m Gone"  


Jag gick ifrån rummet och lämnade honom där. Jag sprang upp till mitt rum och låste tog upp mobilen och kollade genom bildmappen "Jag & Älsklingen" där var det massa bilder på mig och Justin när han kysser mig på stranden när han körde fotboll den har andra tagit och när vi var i solnedgången och när vi stod på parkeringen hans kramar va mitt allt och hans läppar mot mina gusch vad jag saknar honom så det gör ont. Men jag orkar inte längre kommer bli sårad igen.. han har sårat mig tillräckligt. 

Jag grät. Jag tog min väska och sprang ner och smällde igen dörren hårt och gick mot stranden och när jag väl var framme så såg jag att solnedgången var påväg. 

tänk att en sådan dag kan bli ett helvete och gå så snabbt.. 

Jag måste glöma honom... Även om det kommer bli svårt så måste jag.. vill inte bli sårad igen.. 

Nu är jag här med barn i magen hur lyckas jag alltid förstöra andras liv...



___________________________________________________________________________________________________

Lovade ju en lång del Nu kommer inte det vara Justins perspektiv på ett tag men det kommer :) på del 27 elr 28 :) 

Hoppas den är bra för er och kommentera vad ni tycker om ni vill :)

Jag försöker hitta passande bilder men jag kan säga.. inte lätt haah 

spännande.. vad kommer hon göra med barnet hmm.... nästa del kommer imorgon/senare idag eller på söndag


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Puss:* - 28 december 2011 17:08

gå in på Jbieberland.blogg.se det är novellen jag har börjat skriva. Iza som jag delar den med, hon skriver saker som hänt om våran kära biebez. Jag har flyttat den nya novellen som jag börjat på dit, och kommer fortsätta skriva den där. Hopp...

Av Puss:* - 25 december 2011 18:27


Novellen Handlar om: Mandy Tindra lautner och är 17 år och bor i L.A och flyttade tid för drygt 2 år sedan, Innan bodde hon i tråkiga Kanada Ontario Stratford, Eller den var inte tråkig, Efterom mandy hade Pattie där fast bara ett tag eftersom hon fö...

Av Puss:* - 25 december 2011 17:26

Hejsan, eftersom jag inte blogga ngt på devote och jag blev inte för fem öre nöjd med den nya novellen såå! Jag får börja på en ny! sååå hope you like it, :)<3 ...

Av Puss:* - 17 december 2011 23:08

     ASSÅ MIN HJÄRNA VILL INTE JOBBA MED MIG LÄNGRE ;C   SERIÖST.. HAR INGA IDER SÅ 28 FÅR VARA DEN SISTA DELEN. BÖRJAR PÅ  DEN NYA NOVELLEN IMORGON HAR JU DRUCKIT LITE SÅ ÄR PÅ SPECIELLT HUMÖR :D   AJA, MEN GÖR INLÄGGET OM VAD DEN KOM...

Av Puss:* - 16 december 2011 20:04

Jag funderar som sagt på att göra den del 29 på novellen så ni får ett slut på den har liksom inga ideer kvar. Har däremot en ny ide på en ny lÅÅÅNG novell tro mig. Har redan börjat skriva på den i mitt pogram som heter "Pages" har alltså en mac om...

Ovido - Quiz & Flashcards