JustinBieberStoriesForever

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Puss:* - 5 december 2011 19:00

Jag kollade på min mobil hur mycket klockan var och jag såg datumet.. Min mens är 1 månad försenad säg bara inte att...


 



Igår var vi på promenad och vi hade kul.Min mens har inte kommit än och jag har börjat spy och börjat må illa. Jag vågar bara inte ens pröva ett sånt Gradviditetstest för vill inte men jag vet att jag måste och jag ska. Jag vill inte att Justin ska förstöra mitt liv pågrund av att han kysser varje brud. Nej men nu vad jag typ dum.. Han är underbar person och jag gillade honom för den Justin han var och är inte hans pengar och det. Det hade stått massor på datan och ute i artiklarna "Justin an Jasmine dejtar" och massa annat sedan kom jag på det. Vad gör mina bröder här?..

Just nu satt vi och kollade film och det var det perfekta läget att fråga vad dom gjorde här.

-Killar... vad gör ni ens här ingentligen i spaninen? 

-Ehm jo... började Naill

-Alltså kim.. sa Zyan efter

-innan vi åker idag eller inatt ska vi..... sa sedan louis direkt efter.

-ha konsertt med..... Jus.... sa harry och jag ville inte höra hans namn ens.

-Säg det inte..

-Så ni menar att jag måste vara med Jippy kan ju passa på och fråga efter aoutograf, sa jag ironiskt 

-haha aa eftersom du älskar ju honom sååååååå mycket sa louis med en typ tjejröst. 

-Ha...Ha...Ha... sa jag och gav han en mördarblick.

-Men kom igen lillan du klarar det... hehe jo du ska också sjunga... uscher/scotter braun kommer vara där så detta kommer bli din chans lillan !

-MEN HALLÅ JORDENANROPAR HARRY! för det första vem tror du inte jag tillbringat dom senaste månaderna med tomten elle? precis scooter.. och uscher MEN  han har inte hört mig sjunga men det har scotter gjort så tyst.. och kalla mig inte lillan.

-haha juste.. för uscher inte vill höra dej sjunga eftesom han kommer hålla för öronen. och joo lillan kommer du alltid vara. och tomten har du säkert tillbringat med.

-men när ska ni ha meet&greet och det då? 

-Om 1 timma så skynda dig om du ska använda sånt ansiktskladd ;) sa harry på skämt och jag barst ut i skratt vilket ledde till att vi alla låg på golvet och skratta.

-EY VÄNTA VAR DU SERIÖS EN TIMMA????

-Japp nu en halvtimma... sa han och kollade på mig med ett flin

Jag fick panik och sprang till min resväska och tog på mig en japansk klänning jag köpte i japan den är svart vit och så är den typ tahigt där till bröstet och så fluffig ner till och till det högaklackskor med typ pälor på nej men venneh. 


[Hennes outfit]


Jag gick till speglen till badrummet och sminkade mig med svart/grå ögonskugga och mångra drag från mascaran. När jag väl var klar och gick till killarna igen så kollade dom på mig.

-Klar nu efter 100 år? sa Harry

-Snart, sa jag och tog min dyra Avril lavigne parfym och sedan så tog jag mobil och allt sånt man behöver och gick tillbaks till killarna. Vi gick ut från hotell rummet och påväg ut så såg jag Jasmine och Justin och sedan viskade harry i mitt öra

-Glömde berätta.. vi ska dela bil med dom förlåt lillan

-Det är okej jag är över honom.. sa jag och log och vilket var en fet lögn att behöva åka i samma bil som justin kommer vara jobbigt. Jag kände att Justins blick brännde på mig vilket jag inte ville. Var ja verkligen så fin. Inte för jag tyckte det men aja. Jag satte mig först i limon eftersom alla var så sega jag tvingade Louis sätta sig bredvid mig och vilket han inte sa nej till han är ju min bror. Vägen till arenan skulle ta 10 minuter och 10 minuter skulle jag inte klara. När alla hoppat in så hade jag till slut Louis på min vänstra sida och Harry på min högra. Justin kysste Jasmine flera gånger men jag bara låsades som ingeting ingen ska få förstöra mitt liv igen.


Att se Kim så finklädd alltså shit går inte och beskriva. Jasmine skulle aldrig kunna ta på sig någon klänning alls eller jo men då ska dom vara långa det har hon sagt själv. Därför har hon bara jeans och tröja på sig när vi två sjunger overboard. Det gjorde ont i mig och inte kunna kyssa kim eller kalla henne för min. Hennes skratt ekade i mina öron och här satt jag och kysstes med Jasmine som jag älskar men åhh kärleken är komplicerad.


Efter 10 minuter vilket jag klarade så var vi framme. När jag kom in så bombades jag av kramar av alla.

-okej jag har saknat er också haha skratta jag och sedan skratta alla andra gud vilket underbar team.

Ingen sa hej till Jasmine haha mobbad elr?

Ingen hade tid och äta med mig för alla var upptagna så jag åt själv haha mobbad jag vet när jag ätit klart så gick jag tillbaks backstage. Allt var i fullgång meet&greet´en var slut nu och jag sitter backstage och prata bort tiden med Alfredo.

-Så sis du kommer inte vara med resten av turnen? sa han ledsamt.

-Ne förlåt alfredo men  tiden med dig var underbar glöm inte det och jag älskar dig bro. 

-Älskar dig med sis.. sa han och vi kramades. 

Sedan så gick vi till en tomt rum och dansade det var kul eftersom jag lärt mig av den bästa. haha nej men dansen får mig och glömma allt.

Sedan så var det bara en timma kvar på soundcheken och när det var klart så var logen tom för alla var och åt vilket jag redan gjort så jag tog gitarren som dan sagt jag fått använda och satte mig på soffan kanten och stängde dörren och sjöng utan att tänka på det så sjöng jag en av mina egna låtar eller 3 stycken dom fick mig alltid att gråta för dom är tillägnade till folk jag mist genom åren. Jag såg någon komma in och den jag hoppades på inte skulle vara där var där och den dära personen var Justin.

-Vad..  sa jag och tårkade bort tårarna

-Vi måste prata. sa han.

-Varför, finns inget och säga...Justin bara fösvinn snälla..

-Nej kim du låter mig inte förklara..

-Justin förklara vad,? är du så trög justin jag vill inte ha med dig och göra jag ska bara vara här och sjunga sedan dra snälla sluta bry dig om mig... sedan kom tårarna..

-Kim... snälla det gör så ont och se dig såhär..

-Inte konstigt det är ju pågrundavdig sa jag 

-Justin, att bråka hjälper ingen eller det hjälper heller inte något, så gör bara som jag säger och dra.. om du älskar mig ska du lyssna.. sa jag och till min förvåning kom han och pussa min kind.

Oh gud vad jag saknat hans läppar. Han närvaro men nej han ska inte få den lyckan. 

Sedan stack han och jag la mig ner i soffan för jag kände mig trött och jag börjde svettas och sedan kom illamåendet. Jag kännde mig yr och mådde dåligt. Jag skickade ett sms till harry. "Kom till justins loge NU!"

och det tog inte långtid försänn han kom inrusandes.

-KIM VAD ÄR DET ??? skrek han.

-Hämta pattie snälla, sa jag och försökte le men det blev stelt. Efter någon minut eller 2 så kom pattie in till mig. 

-Pattie kom och känn på min mage och allt snälla sa jag och bet mig i halsen. 

-Okej, sa hon och log mot mig hon kom närmre mig och la handen på min mage och hennes min var inte nöjd.

-Kim... hur länge har du mått illa och allt det... 

-varje morgon och kväll och hållt på i en månad och min mens är 2 månader nästan försenad..

-har du spytt? sa hon

-aaaa många gånger känns som jag bor på toaletten.

-Var ärlig men har du och justin haft sex kim..? sa hon lungt..

-Aaa... men vi har använt kondom... tror jag...

-Nej säg inte att ni glömt..

-Joo när vi fulla.... oh nej...

-Oh joo... Kim du är graa-

-Säg det inte sa jag och började gråta.. -säg det bara inte... tårarna kom och kom..

-Perfekt.. jag har ett barn i magen och jag håller på och blir känd och pappan till barnet är inte tillsammans med mig och vi bråkar bara... 

-Kii..mm gumman ta det lungt jag kommer alltid finnas här okej? jag säger inte något till Justin. sa hon och kramde om mig.

Hon har varit som en extra mamma för mig.

-Pattie.. jag måste lämna detta... måste hem... kan inte fortsätta........sa jag

-Jodå du är bara en månad kom så går vi till dom andra...


Konsettern hade börjat och jag skulle sjunga nu. Jag fick mic och allt. Jag gick ut på scenen och kände alla blickar på mig. Jag fick inte fram en ton... Jag såg Justin stå där uppe på scenen att se honom gör ont jag är ensam mamma till ett barn som är i min mage inte ens kommer komma på ett år eller aa 9-8 månader. 

Jag kollade på Justin en gång till och sedan så ut på fansen.

-I can not do this.. sa jag och sprang bort från scenen. Jag lämnade micen till scooter igen och sprang in i Patties famn. 

-Ja---aag o--rr-k--aarr- i--nn-ttee-- ssee pappaa---n t--iill--- barnet som jag älskar men älskar inte mig.. 

Jag tittade upp från Patties famn och hörde snyfftingar bakom mig. Jag kollade bak och såg vem det var....


____________________________________________________________________________________________________

Oh kim gravid ;(

vem var det som gjorde ifrån sig snyftnigarna? 


kommentera vad ni tycker :)

BILD KOMMER IMORGON NU SKA JAG SOVA PUSS!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards