JustinBieberStoriesForever

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

"I Will Miss You So" - Del 24

Av Puss:* - 8 december 2011 23:13

Senaste: -Ja---aag o--rr-k--aarr- i--nn-ttee-- ssee pappaa---n t--iill--- barnet som jag älskar men älskar inte mig.. 

Jag tittade upp från Patties famn och hörde snyfftingar bakom mig. Jag kollade bak och såg vem det var....




(BILD KOMMER)


   

Jag stod precis en scen högre än den jag älskar.

Kim stod nedanför mig och skulle sjunga.

Hon kollade upp mot mig och jag log mot henne men fick inte ett leende tillbaks.

Jag såg att hennes ögon var blanka.

Jag kollade ut mot fansen vilket Kim också gjorde sedan så sa hon i micen det jag inte ville att hon skulle säga

-Kan inte göra detta... sedan så var hon borta från scenen och jag kollade mot 1D och jag nickade och dom kom ut på scen och tog över. jag gick backstage samma väg som Kim hade sprungit utifrån. Jag hittade henne i mammas famn och jag hörde henne gråta och sedan hörde man hennes snyftningar jag tål inte se henne gråta. Hon började prata och jag hörde direkt vad hon sa trotts hennes mellanrum 

-Jag orkar inte se pappan till barnet som jag älskar men älskar inte mig.. sa hon mellan sina snyftningar.

Jag blev chockad... Jag kollade på henne och jag började seriöst få tårar i ögonen. 

Hennes ögon var röda men blanka och sminket hade kletat ut sig. 

Jag visste inte vad jag skulle ta vägen eller om jag skulle stanna. 

Jag visste att något skulle ske hur kommer mina fans reagera och hur kommer det stå i alla tidningar "Världskändisen Justin Bieber ska bli pappa" eller "Pop stjärnan Justin Bieber har gjort Kim Sweet gravid".

Jag skakade bort tanken. Detta får inte hända..

-Hur länge har du vetat..... sa jag och torkade bort tårarna..

-I.... någon dag.... sa hon och vi möttes varandra blickar men hon drog bort sitt huvud. 

-Justin... jag ska åka bort så du behöver inte vara orolig.. sa hon och hon tårkade bort hennes tårar.

-Vadå inte orolig... du bär på ett barn som jag är pappa till... 

-Jaa.... Justin, du är världskänd låt inte mig förstöra detta okej,?

-men du är med barn Kim.. om det inte vore för mig så.. skulle det inte hänt. sa jag och just den stunden kom jag på att allt var mitt fel.

-Justin, sa hon och sedan kom hon fram och krama mig.

-Det är inte ditt fel, det är bådas, vi kommer ses någon dag det lova jag men inte just nu.. sa hon och kramade mig och jag besvarade kramen.

-Never let you go viskade jag i hennes öra. 

-Gör inte det, viskade hon. 

-Känn här sa hon och hon tog tag i min hand och la den på sin mage och det var magiskt.

-Kommer alltid älska dig Justin drew bieber sa hon 

-Och jag dig Kim sofijah sweet sa jag.

Hon pussade mig på kinden och att ha hennes läppar plaserade mot min hud gjorde bara ondare att jag inte kunde kalla henne för min. 

Hon backade undan och Jasmine kom vid min sida.

-Justin vi ska sjunga overboard nu, sa hon.

-aa okej kommer. sa jag tillbaka och kollade på henne.

-Aa nu, sa hon och bitchblickade kim vilket jag såg på låångväg. 

-Snaart, sa jag.

-Neej nu skynda dig sa hon upphättsat typ, 

-Justin, gå du jag ska ändå ge mig av sa Kim och hon tog sin väska och sedan någon minut efter var hon borta.

Hur kan man låta den man älskar gå... 

Speciellt när hon har ett barn i magen som är mitt...


Att lämna Justin var jobbigt för mig men det bästa för honom. Jag gick till mina bröder som hade precis kommit av scenen och berättade och dom förstod. När jag stod och pratade med Pattie om min hem resa så förstod hon och hon tyckte också att det var en bra idé. När jag skulle precis säga hej då till pattie och skulle precis vända mig om så krockade jag i någon. Jag kollde upp och möttes av någons famn. Ja såklart var det justins. han kramade om mig hårt och jag kännde tårarna bränna.

-Vi ses biebz, sa jag och pussa han lätt på munnen.

Jag lämnade byggnaden och påväg mot flygplatsen så kännde jag gråten komma.

Att lämna den man älskar är jobbigare än man tror.

När jag väl satt på flygplatsen och hade precis köpt flygbiljetter så gick tiden snabbt.

Jag satt redan påväg till Canada. Ja vi har flyttat dit eller alla andra gjorde det när jag var med Justin.

Saknaden började redan och jag var redan framme i Canada i den lilla staden.

Vädret var inget prat om regn mörkt. Vintern var såklart påväg.... Sommaren var över vilket gick som en minut...

Hoppas bara jag kommer få se justin en sista gång..  




___________________________________________________________________________________________________

Kort del jag vet.. kommer längre imorgon lover puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Puss:* - 28 december 2011 17:08

gå in på Jbieberland.blogg.se det är novellen jag har börjat skriva. Iza som jag delar den med, hon skriver saker som hänt om våran kära biebez. Jag har flyttat den nya novellen som jag börjat på dit, och kommer fortsätta skriva den där. Hopp...

Av Puss:* - 25 december 2011 18:27


Novellen Handlar om: Mandy Tindra lautner och är 17 år och bor i L.A och flyttade tid för drygt 2 år sedan, Innan bodde hon i tråkiga Kanada Ontario Stratford, Eller den var inte tråkig, Efterom mandy hade Pattie där fast bara ett tag eftersom hon fö...

Av Puss:* - 25 december 2011 17:26

Hejsan, eftersom jag inte blogga ngt på devote och jag blev inte för fem öre nöjd med den nya novellen såå! Jag får börja på en ny! sååå hope you like it, :)<3 ...

Av Puss:* - 17 december 2011 23:08

     ASSÅ MIN HJÄRNA VILL INTE JOBBA MED MIG LÄNGRE ;C   SERIÖST.. HAR INGA IDER SÅ 28 FÅR VARA DEN SISTA DELEN. BÖRJAR PÅ  DEN NYA NOVELLEN IMORGON HAR JU DRUCKIT LITE SÅ ÄR PÅ SPECIELLT HUMÖR :D   AJA, MEN GÖR INLÄGGET OM VAD DEN KOM...

Av Puss:* - 16 december 2011 20:04

Jag funderar som sagt på att göra den del 29 på novellen så ni får ett slut på den har liksom inga ideer kvar. Har däremot en ny ide på en ny lÅÅÅNG novell tro mig. Har redan börjat skriva på den i mitt pogram som heter "Pages" har alltså en mac om...

Ovido - Quiz & Flashcards