JustinBieberStoriesForever

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

"I Will Miss You So" - Del 26

Av Puss:* - 10 december 2011 23:03

Nu är jag här med barn i magen hur lyckas jag alltid förstöra andras liv...


 


 

Efter att ha fällt tårararna och tänkt så lämnade jag stranden vilket kommer vara sista gången jag ser den.

Kommer sakna Canada mer än något annat jag har varit här så många gånger innan.

Jag ska nu öppna ett nytt liv, utan privatliv vilket ska bli kul och få leva upp min dröm.

Göra det jag älskar och få dela med mig av saker och få besöka olika platser där folk drömmer om. 

När jag nästan var framme vid mitt hus så ringde min mobil. 

-Kim här.. sa jag osäkert eftersom det var från ett okänt nummer.

-Jo hej det var scooter igen, packa dina saker och så hämtar vi dom snart och dig då haha sa han och jag log.

-Okej då måste jag börja, men jag kanske också behöver packas ner i en låda sa jag på skoj.

-Klart du behöver annars glömmer vi dig ju sa han.

-Men gör dig i ordning så ses vi om en timma sa han 

-Okej vi ses sa jag och sedan la vi på. 

Sedan efter vi lagt på så fick jag ett sms. "Tjena kim, ey hörde att du skulle flytta till Atlanta jue ;(" 

det var från harry.

"ja men du får stanna med mina syskon ;) älskar dig bror" svarade jag tillbaks sedan så svängde jag in i huset och möttes av Miley och kramade om henne och resten av alla i vardagsrummet. 

-Jaa då får man väl börja packa sa jag och suckade men ändå gömde det sig ett leende på läpparna. 

Jag gick upp på rummet och packade ner allt i låder vilket tog snabbare än jag trott. 

Efter en timma packande och slit så hörde jag en bil tuta utanför.

Jag gick mot fönstret och fick se 2 turné bussa och i hopp på att Alfredo skulle vara där eller Dan.

Uscher och Scooter och Justin kom upp till mitt rum och hämta mina lådor. 

Sedan bakom dom så såg jag den jag hoppas mest på som skulle vara där Alfredo.

Dom tog 3 lådor var och sedan så hämtade dom så några gånger medan jag bara stod och kollade på dom utom en då. Justin, När dom gått typ 6 gånger var över det så var alla låder i flyttbilen eller ska man säga lastbil. 

Det som intresserade mig mest var att hur fan ska jag klara mig med att bila till Atlanta vilket tar 1 dag ungefär och så i samma buss som Justin och Selena.. tur att man har Alfredo.

Jag tog min handväska och mobil och allt det där som inte fick plats. Jag tog en sista titt på rummet och log det ända som var kvar var en säng och lite böcker och sådant om jag vill komma tillbaks vilket jag kommer göra oavsätt.

Jag stängde dörren till mitt rum och gick ner från trappan och möttes av mina underbara syskon.

Jag gick ner sista trappsteget och gick driekt in i Davids famn.

-Hej då bror, vi ses snart igen jag lovar sa jag och pussade han på kinden hans ögon var blanka vilket gjorde mer ont att lämna honom.

-Sköt om Sofie och om det är bris på pengar så ring svarar alltid sa jag igen och log.

Sedan så gick jag till min käraste syster även en av mina bästa vänner. 

-sofie, sköt om dig lova mig det, och det kommer ordna sig allt lovar dig bara ge det tid, sedan så får du komma till Atlanta när du vill, sa jag och kramade henne och hon besvarade den men sa inget. Vilket gjorde mera ont att lämna dom. 

Jag tog med mig mina skateboards och la i en till låda och allt det sedan så gick jag till hallen och tog på mig mina svarta convers eftersom jag packat ner dom andra skorna. 

Sedan så gick jag ut och gav lådan till Scooter. 

Jag tänkte precis gå in i bussen när jag hörde någon ropa mitt namn. Jag flöjde efter rösterna och möttes av Fabian, David (min kompis som jag sa innan eller nämnde innan), och han jag saknat min andra barndomsvän Sebastian. 

Jag sprang till dom och hoppade i Fabians famn.

-Kommer sakna dig syster viska han till mig samtidigt som hans tag om mig blev hårdare.

-Kommer sakna dig med, men kommer och ha tid för dig föralltid så ring bara så svarar jag viska jag tillbaks sedan så blev hans tag om mig mycket hårdare.

-FABIAN DU KVÄVER MIG sa jag och splattrade med benen tills han släppte ner mig och vi började skratta.

Sedan gick jag till nästa famn David´s.

-Sköt om dig lilpysen sa han och kramade mig sedan gjorde vi vårt handslag.

-Bästavännerföralltid lova mig det, sa jag och log.

-Ja då såklart. sa han och besvarade mitt leende med ett större. 

Sedan såg jag Sebastian och han flyttade för många år sedan. 

-Vi ses, sa jag och kramade honom.

-Och denna gången håller vi kontakten sa han och log.

-Klart vi måste göra det, älskar dig bror och det vet du sa jag 

-Älskar dig med syster. 

Sen hann jag inte prata mer för Scooter och dom hade tvingat mig komma tillbaks till bussen. 

Jag gjorde som dom sa och vinkade en sista gång till pojkarna och mina syskon. 

Kommer inte få se dom på länge... det vet jag... 

När jag kom in i bussen så var det som jag tänkt. 

Selena och Justin sitta och kyssas och drägla över varandra hade så mycket lust och säga något men höll det inne i mig. Alfredo kollade orloligt på mig men jag besvarade bara med ett leende sedan så kom hans kommentar.

-Gett a room loverbirds sa han och kastade en kudde på dom.

Justin tittate upp och gav Alfredo en irriterad blick sedan kom hans diss tillbaks såklart.

-Bara för du inte kysst eller hånglat med en tjej sa han ironiskt och han och Selena började skratta lite lågt vilket fick mig och reagera.

-Men snälla väx upp.. sa jag.

-du behöver sa justin tillbaks.

-Vill inte, eftersom är inte som vissa andra sa jag.

-Men behöver du lägga dig i allt kim eller, alfredo har ju aldrig kysst eller hånglat med en tjej sa Selena.

-Har han inte, och va fan vet du om det, huh? han har förfan varit tsm med mig idiot, kan bevisat sa jag och satte mig i alfredos knä och kysste honom. Och nu kan jag erkänna det, saknat hans närhet men ändå så är Justin´s närhet mycket viktigare.


Att se Kim kyssa Alfredo gjorde så jag blev avensjuk jag kollade bort ut genom fönstret.
Jag älskar Selena det gör jag men jag älskar Kim mer. Men jag vet att jag aldrig kommer bli tillsammans med henne längre. Hon är värld någon mycket bättre som inte gör henne på smällen.

Efter 10 sekunder så slutade dom och Kim reste sig upp från Alfredos knä och log mot oss men ett fejkat leende det kunde jag se eller vem som helst.

-O-keej... sa Selena chokat.

-Whatever. sa kim och gick ifrån oss.


Jag såg hur Justin kollade bort under den tiden jag kysste Alfredo men varför? Han kan ju ändå inte vara avis för han kysste ju Jasmine framför ögonen på mig vilket sårade mig så han har inga känslor för mig.

Jag lämnade Justin och slampan och gick in i det rum jag skulle sova i och satte mig i soffan med knäna framför ögonen och sedan så tog jag fram min handväska och tog upp en penna och ett block och tog upp min gitarr och spelade några ackord sedan så började jag nynna lite tills det kom ord. 


"I told you everything
You know my feelings
It never crossed my mind
That there would be a time
For us to say goodbye
What a big surprise"

Jag tog fram en ny sida från mitt block och sedan så fortsatte jag spela och sedan kom det mera ord och jag fick till det.


"But I'm not lost
I'm not gone
I haven't forgot"


Sedan så rullade det bara på tills låten tog slut jag slog dom sista ackorden på gitarren och kollade på pappret där alla ord för ord och känslorna fanns. Att spela av sig och skriva av sig var ett bra sätt att uttrycka sig på. 

Jag spelade låten igen. 


"Remember when I cried to you a thousand times
I told you everything
You know my feelings
It never crossed my mind
That there would be a time
For us to say goodbye
What a big surprise


But I'm not lost
I'm not gone
I haven't forgot


These feelings I can't shake no more
These feelings are running out the door
I can feel it falling down
And I'm not coming back around
These feelings I can't take no more
This emptiness in the bottom drawer
It's getting harder to pretend
And I'm not coming back around again


Remember when...


I remember when it was together till the end
Now I'm alone again
Where do I begin?
I cried a little bit
You died a little bit
Please say there's no regrets
And say you won't forget
But I'm not lost
I'm not gone
I haven't forgot


These feelings I can't shake no more
These feelings are running out the door
I can feel it falling down
And I'm not coming back around
These feelings I can't take no more
This emptiness in the bottom drawer
It's getting harder to pretend
And I'm not coming back around again
Remember when...


That was then
Now it's the end
I'm not coming back
I can't pretend
Remember When


These feelings I can't shake no more
These feelings are running out the door
I can feel it falling down
And I'm not coming back around
These feelings I can't take no more
This emptiness in the bottom drawer
It's getting harder to pretend
And I'm not coming back around again..."


När jag var klar så la jag ifrån mig den vita gitarren och lutade mig tillbaks och sedan kollade ut genom fönstret.

Hur kan allt vara så dåligt på engång.

Dåligt väder.

Dåligt humör.

Allt ska hända mig.

Jag la handen på magen och kände spragningen vilket kändes bra och vilket fick mig på bättre humör.

Jag har prövat 3 graviditetest och alla visade att jag var gravid. 

Man ser lite men inte så att man tänker på det.

Sedan så kom allt tillbaks och var Justin sagt till mig tidigare idag.

Jag bröt ihop och tårarna kom. 


___________________________________________________________________________________________________

Tycks? 

Kommntera :)? 

Nu ska jag sova haha :D puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Puss:* - 28 december 2011 17:08

gå in på Jbieberland.blogg.se det är novellen jag har börjat skriva. Iza som jag delar den med, hon skriver saker som hänt om våran kära biebez. Jag har flyttat den nya novellen som jag börjat på dit, och kommer fortsätta skriva den där. Hopp...

Av Puss:* - 25 december 2011 18:27


Novellen Handlar om: Mandy Tindra lautner och är 17 år och bor i L.A och flyttade tid för drygt 2 år sedan, Innan bodde hon i tråkiga Kanada Ontario Stratford, Eller den var inte tråkig, Efterom mandy hade Pattie där fast bara ett tag eftersom hon fö...

Av Puss:* - 25 december 2011 17:26

Hejsan, eftersom jag inte blogga ngt på devote och jag blev inte för fem öre nöjd med den nya novellen såå! Jag får börja på en ny! sååå hope you like it, :)<3 ...

Av Puss:* - 17 december 2011 23:08

     ASSÅ MIN HJÄRNA VILL INTE JOBBA MED MIG LÄNGRE ;C   SERIÖST.. HAR INGA IDER SÅ 28 FÅR VARA DEN SISTA DELEN. BÖRJAR PÅ  DEN NYA NOVELLEN IMORGON HAR JU DRUCKIT LITE SÅ ÄR PÅ SPECIELLT HUMÖR :D   AJA, MEN GÖR INLÄGGET OM VAD DEN KOM...

Av Puss:* - 16 december 2011 20:04

Jag funderar som sagt på att göra den del 29 på novellen så ni får ett slut på den har liksom inga ideer kvar. Har däremot en ny ide på en ny lÅÅÅNG novell tro mig. Har redan börjat skriva på den i mitt pogram som heter "Pages" har alltså en mac om...

Ovido - Quiz & Flashcards