JustinBieberStoriesForever

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Puss:* - 25 december 2011 18:27

Novellen Handlar om: Mandy Tindra lautner och är 17 år och bor i L.A och flyttade tid för drygt 2 år sedan, Innan bodde hon i tråkiga Kanada Ontario Stratford, Eller den var inte tråkig, Efterom mandy hade Pattie där fast bara ett tag eftersom hon följde med Justin på hans turne. Mandys bästa vänner är Chaz somers, Ryan butler, Caitlin beadles, Chris (Christian beadles och Selena gomez. Mandy älskar även att sjunga och dansa vilket alla säger att hon är en ängel när hon dansar och en skatt till röst, Mandy skriver ofta mycket låtar. Hon är skådespelare och skriver egna låtar. Hon har varit killarnas beundrare men hon har ändå inte haft ett seriöst förhållande. Alla andra killar hon har varit med har bara varit ute efter uppmärksamhet eftersom Mandy går inte i normal skola utan hon får hemundervisning eftersom hon har inte tid med att gå till det stället som heter skola.

Hon flyttade från Kanada vilket var svårt för henne men sedan så träffade hon hennes nuvarande bästavän Selena gomez. Ingen av Caitlin och gänget gillar Selena pågrund av att Justin blir en helt annan person när han är med Selena. Hmm.. Det kanske stämmer?. Mandy litar inte på skitsnacken eftersom hon älskar Selena som sin syster. Mandy har dock aldrig träffat Justin vilket är konstigt eftersom att hon känner hans mamma men dom har ändå inte träffats. Mandy är en sprallig tjej trotts jobbig barndom och hon bryr sig inte om någon frågar om hennes föräldrar eller något eftersom hon inte har några. Hon bor nämligen själv i ett stort hus i L.A med sin storebror Taylor David Lautner, Och som ni säkert vet så spelar han som Jackob black i Twillight. Deras föräldrar vet dom inget om eftersom dom lämnade Taylor och Mandy själva i Kanada, Taylor fick ta hand om den jobbiga flickan själv hon var ju bara 10år när deras föräldrar lämna henne och Taylor själv var 12. Nu är han 19 och det har hänt mycket på 5 år. Mandy hade Pattie som extra Mamma men Mandy ville inte träffa Justin så Pattie kom alltid hem till dom. På så sätt känner Taylor Justin och tvärtom, Dom har blivit riktigt bra kompisar, bästa vänner trots att det är 2 år mellan dom två. 

Men denna storyn ska inte handla om Taylor utan den ska handla om Justin & Mandy. Mandy har vant sig vid att gå på interjuver och ha papparatzi efter sig eftersom hennes mamma är stor sångerska men även ego. Hennes pappa vet hon inte, men en sak är säker... Dom behövde dom inte då och inte nu heller. 

Mandy har allt hon behöver och det är hennes bror och vänner. Juste, Mandy har även 2 hästar i Kanada. Eftersom Mandy åker rätt ofta till Kanada på sommrarna och sånt, det är inte bara på sommrarna utan på veckorna med, Eftersom hon har två lärare, En i kanada vid namn Jennifer och en annan i L.A vid namn Zarah. 

Juste, I hemmet där dom bor så behöver dom inte bry sig om städning och allt sånt det fixar 4 husaflickor som jag kallar dom, Men illafall. Nu så börjar novellens Del 1. 


[Mandy har sitt liv som Miley cyrus om ni undrar ;)]   


(lite på början) resten kommer senare :)

"Men Selena ge mig min mobil!" skrattade jag och hon bara sprang före mig och läste mina sms med Liam. 

Jag och han har kommit varandra närmre tack vare filmen vi håller på att spela in. "The last song".

"åhh, Liam jag älskar dig" sa hon med en tillgjord röst och jag gav henne en mördarblick och hon bara skratta.

Sedan bara för att hämnas så började jag le.

"Vad ler du åt?" sa hon och hon blev genast allvarlig.

"Ska du säga, Justin älskar dig min prins" sa jag med värre röst än den Selena hade innan.

Hon blev genast allvarlig och stirrade på mig och jag visste att hon saknade honom mycket.

"Jag saknar honom så det gör ont" sa hon och kollade på mig med hennes ledsna ögon, 



forstättningen kommer imorgon :)

Av Puss:* - 25 december 2011 17:26

Hejsan, eftersom jag inte blogga ngt på devote och jag blev inte för fem öre nöjd med den nya novellen såå!

Jag får börja på en ny! sååå hope you like it, :)<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards