JustinBieberStoriesForever

Alla inlägg under november 2011

Av Puss:* - 30 november 2011 12:31

 Vi hoppade på bussen och vårt första stopp var Florida ska ha 1 konsertter där vilket passar perfekt för Kim ska ändå packa. Vi satte oss i bussen och vi började åka. Florida here we come!.  


 


Kim´s Perspektiv: 
Efter att ha suttit i bussen och lärt känna hela crewet och det var liksom redan som min familj så var vi framme efter en jobbig tur. Det var bara 4 hus kvar tills mitt. Det var liksom längtan eftersom jag inte ska se dom på ett halvår. Men jag vet att dom fixar det eftersom dom ska tillbaka till skolan vilket jag vet att jag måste med men man ska ju leva upp sin dröm eller hur?. Utan att tänka på det så var jag framme vid mitt hus och jag kände tårarna komma. 
-Hjärtat vi är framme sa han och kysste mig och jag kysste han tillbaka. Jag kramade om alla och sa att jag skulle komma snart för vi skulle sova på hotell. Jag seriöst sprang fram till huset och jag hörde att dom började skratta åt mig men jag brydde mig inte. Jag drog upp dörren och möttes av mina syskons ögon. Mina underbara syskon.
-KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMSSAANN! skrek david och jag möttes av min brors varma famn som jag gråtit i skrattat i lekt i haha nej men alltså det mesta.

-HEEJ! DAVVE :D sa jag med värsta smailet på läpparna.

Sedan kom Sarah och man såg att hon hade tårar i ögonen och värkar inte alls glad att jag hade kommit hem.


Jag kollade mot henne och sedan så kollade jag på David och såg att han ville snacka med mig.

Justin kom till mig och kramade mig och kysste mig jag besvarade den som vanligt. Efter att kysst Justin så gjorde David och han deras handslag sedan så såg jag inte Sarah mer och jag kom på det Alex var inte här. 

-¿qué ha hecho? sa jag och kollade på David som bara kollade oroligt på mig.

-Tienes que hablar con ella sa han tillbaka och kollade på mig.

Jag nickade och jag ville inte ens veta vad han gjorde. 

-Kommer snart killar, sa jag och jag kysste Justin och gick mot trappan. Jag gick upp för den och stannade utanför hennes dörr. Jag hörde snyftningar från hennes rum och jag orkade inte knacka utan jag ryckte upp dörren jag hittade inte henne någonstans och började fundera på om jag bara hörde i syne.




Sofie´s Perspekiv: (Tillbaka i tiden när Justin och Kim var i Canada) 

Kim hade åkt tillbaks till Canada men kommer hem i morgon och kvar var jag och David och Alex.

Alex hade bara suttit vid mobilen hela dagen och varit dryg så det har liksom bara varit jag som existerat för Davve har varit med kompisar. När Kim åkt så hade Davve varigt till kompisar. Nu var det fortfarande bara jag och Alex eller knappt det för han log bara åt sin Iphone hela tiden som om han aldrig haft den. Han satt och sms.a och jag tröttnade. Vi satte oss i vardagsrummet och jag gick mot filmhyllan och valde Barnhemmet eftersom Alex inte ens brydde sig. Jag satte mig i en fortöljen bredvid soffan som Alex satt i och jag orkade seriöst inte bry mig om honom. Jag tog kontrollen och så tryckte jag på play. Filmen startade och jag bara älskar skräckfilmer men jag störde mig på Alex han har förändrats en del. Jag suckade och lyfte mig upp och så började han prata till mig på första gången på hela dagen visst han har get mig en morgonkyss men liksom det räcker inte. 

-Sofie varför suckar du sa han och jag kollade på honom och han var seriöst ett problembarn

-Jag suckar åt dig, jag går och lägger mig och DU lägger dig i gästrummet fattat? sa jag och kollade på han

-Vad har jag gjort nu då? sa han och hans mobil vibrerade och såklart sket han i mig så jag svarade lite snabbt.

-du ignorerar din flickvän för din mobil alex sa jag och kände tårarna bränna bakom ögonen. 

-Ja men den är mycket socialare än dig du vill ju inte ens sitta bredvid mig.

-Konstigt sa jag och lyckades för en gångskull hålla tillbaks tårarna. 

-Aja jag ska duscha nu sa han och han la ifrån sig sin mobil och kom fram och han tänkte kyssa mig på läpparna men jag flyttade undan huvet neråt så han kysste min kind.

-Sarah älskar dig glöm inte det sa han men han sa det inte på samma sätt som innan det sättet som får mig att rysa

-Älskar dig med sa jag och jag tittade ner i marken på mina fötter igen. Han gick till badrummet och jag hörde duschen sätta igång så hörde jag att hans mobil vibrerade till. Jag kunde inte undvika att kolla. Jag låste upp den och såg att det var en bild om han och någon brud som lika Evina. Jag stannade till och öppnade meddelanden och jag stannade till. "EdvinaÄlskling<3" stod det och jag läste det.

"Ska snart dra hem från Sarah så kommer till dig tack för senast älskling;)" stod det och hon hade svarat 

"AAaa längtar redan du tar kål på mig, du det är jag som ska tacka<3;)" och jag läste lite till och jag blev bara mer och mer sårad för varje ord jag läste. Utan att tänka på att tårarna kom så hade dom gjort det. 

Duchen tystnade och utan att jag tänkte på det så drog han ifrån mig mobilen. Han kollade på mig och tårarna började komma. 

-Det är inte som du tror... sa han och man såg att han hade gråten på gång.

-Nehe hur är det då sa jag och det kom bara mer och mer tårar 

-Jag kan förklara... sa han 

-Förklara vad ??? skrek jag ut

-Du är den jag älskar okej? sa han och försökte kyssa mig men jag putta bort honom.

-Ge dig nu va. Alex jag är inte tre okej? 

-Men det är sanningen bejb du är min okej?

-Nej gå du och knulla med Edvina istället 

-Meen började han

-Om du inte drar gör jag det ! skrek jag åt honom och gick fram till han och slogtill han på kinden.

-Hoppas ni blir lyckliga tillsammans ni passar ju perfekt tillsammans sa jag och puttade till han på axlen och gick bort från rummet bort från han, bort från allt.

-Förlåt sarah..hörde jag han sa suckandes bakom mig och man hörde han gråt i halsen och jag ville inte ens veta av han mer. 

Jag gick ner från trappan och tog på mig mina vita converse och tog med min väska och sprang och sprang. Mina ben värkte efter allt springandes och tårarna slutade aldrig. Jag stannade till för jag hade lyckats komma till stranden jag satte mig vid en strand och kollade på solnedgången som var underbart vacker och nu kom alla minnen och tårarna kom och jag stoppade dom inte tankarna for i mitt huved.

Räkte det inte med att han lämnade mig en gång... och jag förlät honom och nu lämnar han mig föralltid.


"You Left Me Once, You´ll Just Leave Me Again."  


Vad har hänt med mig?

Varför kan ingen älska mig utan vara utnyttja mig? 

Varför kan jag inte bara dö och sen försvinna?

Han lovade oss ett föralltid men det var bara bulshit alltihop. 

Han lämna mig ensam.

Jag tog ut mitt block och penna från väskan och skrev lite klad. 

Jag skrev en hel låt


I watched you walk away from life
Helplessly gripping my own
I lie awake in my strive
The lights you walked was shown
The feeling that your still with me now
Your watching me from the clouds

I saw you break your innocence
But you left me on my own
You left me all alone
You left me all alone
I watched you walk away from life
My eyes wait for yours
To feel your presence of life
My smiles now are forced
The feelings that you're still with me now
My soul is lost and found

I saw you break your innocence
But you left me on my own
You left me all alone
You left me all alone

My heart has been ripped away
But I have one thing to say

I saw you break your innocence
But you left me on my own
You left me all alone
I saw you break your innocence
But you left me on my own
You left me all alone
You left me all alone



Kim´s Perspektiv:  (Tillbaks till då Kim kommit hem)

Att se Sofie så deppig som nu får mig som om att jag inte vill åka med Justin.

Jag gick in i hennes rum igen och då fattade jag vad hon satt i kanten vid sitt rum. Jag gick fram till henne och såg att hon höll i fotografit med Alex och hon när han pussade henne på kinden och jag gick fram till henne och jag kramade om henne läänge länge. Jag smekte hennes hår och ja för hon är min syster och jag tål inte se henne gråta. Efter att ha kramat om henne ett tag så hörde man knackningar och David kom in med Justin bakom. 

David kom fram till oss och vi hade familjegruppkram. 

Efter ett tag så började Sofie prata och jag släppte taget av henne och David för det blev varmt. Jag mimade åt David att gå ut och jag gick och kysste Justin en gång sedan stack dom. 

-Berätta vad han gjort och jag slår honom okej? sa jag och hon snyftade sedan började hon berätta om allt alltså att han och Evina hållt på äcklade mig eftersom han är 16 och hon är 17 typ och är en bitch.

-Det finns bättre exempel typ... Christian justins kompis sa jag och hon började skratta och jag med sedan så kom killarna tillbaks och jag gick till mitt rum och började packa. Efter att packat allt i min stora resväska så gick jag ner med den till hallen och jag möttes av mina syskon + min bästa pojkvän. 

Kommer sakna florida utan problem men Canada med eftersom Chaz Ryan Fabian finns där och då kom jag på att jag måste ringa honom. Efter det så stannade jag till och mitt leende försvann. Hade glömt harry....

-HARRY OMG.. MIN MOBIL MIN MOBIL MIN MOBIL skrek jag och rotade i min handväsla och jag hade ju inte berättat för dom vad som hänt med harry. När jag hittat min nya iphone 4 med panter skal typ som är as snygg tro mig sen har jag en ipad och ipad 2 och iphone 4s som jag inte använt m.m så gick jag in på kontaker och stannade vid "BästaOchSnyggasteHarry" och ja han har valt namnet och jag tryckte på grön lur. Singnaler gick och gick. 1...2....3...4......5.....6....7...8....9...10....
11 jag stannade till och valde att inte lida mer. Jag tryckte på rödlur. Han kan ju ha konsertt eller något också eller så kan han.... jag valde att tänka posetivt. Jag stannade till och la ner min Iphone i väskan igen och gjorde ett feajk leende till dom. Jag kramade om Davve och Sofie länge länge och sa åt dom att jag skulle ringa och att dom skulle göra detsamma. Efter att sagt hej då så tog jag min resväska och kramade dom en gång till och sedan öppnade jag dörren och gick ut. 

Jag la resväskan i taxin (eftersom dom andra hade redan åkt till hotellet) och vi satt påväg till hotellet och jag har mycket och se fram emot men jag kommer ändå sakna alla här sjukt. Klumpen i magen ville inte försvinna efter samtalet med harry jag vet inte varför men jag är grymt orolig.

Jag tog upp min mobil igen och kollade på bilder och fastnade vid en bild på mig och mitt ex eller ex ex Lucas när jag ligger i hans knä och sedan hitta jag på mig och sami och sedan fastnade jag på bilden på Sofie när jag skulle ta kort på henne och hon gömde sig med pappas gamla kamera och jag saknar honom sjukt och sedan så hittade jag massa bilder på mig och harry och jag log åt dom och sedan kom tårarna. Justin höll om mig.

-Allt kommer ordna sig gumman viska han och jag kysste honom och tog en bild på när Justin pussa mig på kinden och jag tog den som bakgrundsbild men jag kunde ändå inte glömma harry i tankarna och alla andra.



__________________________________________________________________________________________________

Vad kan ha hänt med harry?

kommer det gå bra med justin och kims förhållande? 

vilken idiot Alex var ;( förlåt för så korta delar men en längre kommer imorgon :) puss och kram :D











Av Puss:* - 27 november 2011 03:31

Jag stängde mina ögon och tänkte på att jag och kim hade det. Underbart. Efter ett tänkt på det ett tag så tog sömnen över och jag somnade.



~NästaDag~ "Fortfarande Justin´s Perspektiv"


Jag vaknade av att det irriterande alarmet från min mobil pep högt. Jag tog upp min Iphone och stängde av alarmet för att inte väcka Kim. Jag kom och tänka på igår och jag log åt tanken. Jag ville inte väcka Kim eftesom hon sov som en ängel. Jag snegalde på klockan som visade  05:05 och jag suckade. Har man varit känd ett tag som jag varit så har man faktiskt vant sig vid sitt shema att vakna såhär tidigt. Jag hasade upp mig själv från sängen och stärkte på mig och sedan gick jag mot toalleten och låste. Jag hoppade in i dushen och jag kände det varma vattnet rinna ner från min kropp. Jag tvålade in mig och håret såklart med efter typ 20 minuter i duschen så tvingade jag mig själv att gå upp. Jag tog en handuk och virade runt den runt min midja och gick ut. Jag kollade mot sängen och möttes av två trötta ögon som kom från en trött Kim. Jag flinade lite mot henne och jag såg att hennes blick hade fastnat runt något jag följde henne med blicken och jag flinade.

-You like sa jag och rörde på min om jag får säga det själv. vältränade mage.

-Om jag gör sa hon och man såg att hon bet sig själv i läppen.

-ey kim.. mitt huvud är här uppe är du medveten om det? sa jag ironiskt och jag lyfte upp hennes haka med mitt finger och hennes ögon drogs från min mage till mitt ansikte.

-Men jag som hitta något annat och se på sa hon och suckade och jag bara flinade mer mot henne.
-Eh du kommer få se den söta magen fler gånger sa jag och kysste henne.

Bara för att jävlas med henne så särade jag på mina läppar och sedan hångla vi lite och våra tungor lekte sedan så såg man att hon blev upphätsad och jag kysste henne en gång till och vände sedan om och gick mot min WIC eller min mini WIC. Jag kollade bakåt mot henne och hon kollade med mördarblickar på mig och jag bara log mot henne.

-Hatar dig sa hon

-Jasså men jag älskar dig med sa jag och öppnade dörren till min söta WIC.

Jag valde en svart T-shirt och såklart svart/gråa byxor med ett armband. Jag tog på mig också en svart keps.

När jag gick ut till Kim igen så hade hon redan bytt om till Ett par svarta byxor och svarta typ kängor (?) och en brun grå slaks tröja och en svart kort vad ska man säga? långarmmad nej men typ jacka. (bild där uppe)

Klockan hade hunnit bli bli halv sex och jag bli typ chokad utav att tiden gick snabbt. Det plingade till i min telefon och både min och Kims blick riktades mot den. Jag gick mot den och då öppnade smset. "Var klar kvar i 6 för då ses vi utanför/Scooter" jag sickade bara ett snabbt "okej" tillbaks. När klockan blivit 6 så gick jag och kim ut och vi möttes av turnebussen alltså mitt framtida hem under ett halvår ungefär. Vi hoppade på bussen och vårt första stopp var Florida ska ha 1 konsertter där vilket passar perfekt för Kim ska ändå packa. Vi satte oss i bussen och vi började åka. Florida here we come!. 


___________________________________________________________________________________________________

Tråkig del vet... MEN DET KOMMER BÄTTRE IMORGON :)wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :DDDDDDDDDDDD 







Av Puss:* - 27 november 2011 03:26

Förlåt alla söta läsare!!

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering men har haft rätt mycket i plugget.. prov hit och dit och läxor m.m 

Och lite andra saker men jag ska bli bättre har ju sagt 1 del per dag ungefär om inte mer men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. !!! 

Glöm inte jag älskar er läsare sjukt och sedan tycker jag att ni ska bli bättre på att uppdatera mina godingar :)

får liksom inte den peppen jag vill ha liksom. Aja hoppas ni blir bättre med att kommentera!

Älskar er glöm inte det... !!:*





Så sjukt söt är han och hans syster Jazmyn !!

Syskon kärlek!!  

Sjukt sööta iallafall




JAG LOVAR ATT BLI BÄTTRE PÅ MIN UPPDATERING OM NI BLIR BÄTTRE PÅ KOMMENTERA BRA (A) PUSS OCH KRAM!   



 // Elwira 

Av Puss:* - 24 november 2011 18:09

-Jag driver bara med dig hjärtat, sa han och pussa mig i pannan.

-haa..haaa...haa....


 


OBS! LITE SNUSKIG!


Justin´s Perspektiv: 

Det ska bli underbart att min Kim ska få följa med.Hon dansar ju som en ängel alltså en ängel min ängel. Då slipper jag ju såklart ha tråkigt i bussen med ha.ha Jag menar vem har tråkigt när Kim är i närheten?. Imorgon så åker vi längtar redan. Jag fastnade i mina tankar och sedan vaknade jag till och såg att kim hade redan duschat och gjort sig i ordning för att dra tillbaks till mitt hus eller hur man säger eller det huset jag sov i nej men haha svårt och förklara.När vi kom till huset så gick vi in i det och låste upp dörren.Det första vi gjorde var att fixa allt eftersom vi ska packa. Vi gick upp på rummet packade hennes resväska för att vi skulle åka klockan 5 (På morgonen). Efter att studerat varje rörelse hon gjorde med hennes undebara kropp och när hon rör på sin snygga rumpa på det sett hon gör. Jag vet ni kommer tycka jag är sjuk men såhär är det, Jag är världskänd men jag är som en vanlig 16-åring som helst. Sedan när hon packat klart så vände hon sig mot mig och log sitt fina leende. 

-Något du gillar och titta på? sa Kim helt plötsligt och jag baa nickade.

-Mer än gillar sa jag och log flirtigt mot henne. Efter ett tag så ställde hon sig framför mig och putta ner mig i sängen och kysste mig som vanligt besvarade jag dom alla. Kyssen gick över till hångel och våra tungor började leka med varandra.Jag kysste henne på hennes hals och hon började rysa. Sedan så drog hon upp min tröja och drog sedan av den och jag drog av hennes och WHOW! jag trode seriöst inte att någon kunde bli snyggare men whoaw kim i underkläder.Efter ett tag kände jag mig upphätsad >Nej snälla få inte stond< tänkte jag men det gick tyvärr inte och undvika. 



Kim´s Perspektiv:

Jag och Justin låg och hånglade och han gjorde mig bara mer och mer upphätsad. Efter att hånglat ett tag så tog jag av honom hans tröja och han tog av min. Efter att han gjort det så kysste han mig på halsen och jag rös. Sedan kände jag något hårt trycka mot mitt lår. Jag kollade ner och flinade med mina läppar. 

-Biebez kåt? sa jag med ett tonfall som jag vet han blir upphätsad av och kysste honom vilket inte gjorde något bättre.

-Om du bara visste vad irriternade du är när du gör såhär mot mig! sa han 

Jag bara skrattade lite tyst och gick närmare honom och kysste honom sedan utan att av sluta kyssen så gjorde han så han låg över mig och vi gick längre in i kanten seriöst utan att avsluta hånglet lite scary var det. Men har man en kille som Justin som är bäst på att kyssas så har man. Nu hade utbucklingen på hans byxor blivit större så nu sog man den liksom mera än innan. Jag knäppte upp hans byxor eftersom någon måste hjälpa honom och det får bli jaaag!. Jag la mina händer vid hans kalsongkant och stoppade in handen och tog tag i den och skulle precis röra den upp och ner men Justin sa något.

-Gör inte såhär mot mig. sa han och jag log bara och började runka av han först sackta och jag kollade upp mot honom och han hade stängda ögon och han försökte att inte stöna det såg man att han försökte hålla inne stönet men efter ett tag kom det. Han stönade och jag fnissade lite. Jag avslutade det och tog bort min hand.

-Vaa..rför sluta du, sa han och kysste mig

-Biebz vill du? sa jag och man såg att hans ögon sa ja. 

Han tog av mina jeans och han lekte med mitt bh-spänne och kysste mig på sidan av halsen vilket inte gjorde mig så glad. Efter att han lekt med mitt bh-spänne så fick han upp den och slängde den på golvet. Sedan smekte han mina bröst och jag försökte hålla inne att stöna. NEJ KIM INTE STÖNA INTE STÖNA! sa jag tyst för mig själv.



Justin´s Perspektiv:

Jag smekte hennes bröst och man såg att hon försökte att hålla inne stönet men sen kom det. Hon stönade så söt hon är. Efter ett tag så tog jag fram en kondom som jag visste att jag hade och jag försökte sätta på den men gick inte.

-Biebz vill du ha hjälp? sa hon och jag nickade och hon satte på den och sedan la hon sig ner och jag la mig ner på henne och stoppade in den. Jag började rida henne lätt sedan så snabbare och snabbare och vi blev mer och mer svettig. Efter ett så spänndes hennes muskler och efter ett tag så kom (Bieberorgasm). Så jag tog ut den och la mig ner svettig och varm och sedan så annfod såklart. Efter att ha lungnat ner oss lite så gick vi upp och hon tog på sig underkläder och likaså jag. Efter att gjort det la vi oss i sängen och sedan så sa hon.

-Vet du sötnos? sa hon

-Nej tell me! sa jag och pussa henne på munnen

-I'm not a virgin anymore sa hon och skrattade vilket fick mig också och skratta.

-Me neither! sa jag igen sedan så såg jag på klockan den var 12 så dags att sova. 

-Älskling, du är underbar men klockan är 12 dags att sova sa jag och pussa kim på pannan och sedan så sa vi godnatt och man hörde hennes tunga andetag och hon hade somnat. Jag stängde mina ögon och tänkte på att jag och kim hade det. Underbart. Efter ett tänkt på det ett tag så tog sömnen över och jag somnade. 



__________________________________________________________________________________________________

Olalalalalal :D! So cute :(<3

FÖRLÅT FÖR DET INTE KOM EN DEL IGÅR ;´( men har prov idag alltså (fredag) så pluggade igår vilket jag gjort helaveckan men iallafall tycker ni jag ska skriva såhär eller tycker ni det blir för vidrigt !??? 

KOMMENTERA!!!

Puss på er alla läsare!


Kommer en del senare idag :D

Av Puss:* - 23 november 2011 21:15

 Jag ställde klockan och la mig sedan ner och la min hand runt Kim´s midja och efter ett tag tenckande så somnade jag i en hjup sömn jag med.

[Erikas outfit            Justins outfit      Skorna, danslokalen, random hjärta bild och justin och Kim på morgonen]

 

Jag vaknade av att solen sken i mitt ansikte. Jag kollade på klockan och den var mindre än jag trott 10.00. 

Sedan kom jag på att vi ska vara i danslokalen klockan 11 och vi hade rätt bråttom. Jag hoppade seriöst upp från sängen och gick in i min WIC och tog på mig ett par svartagråa jeans och svart t-shirt med en "kofta" över med typ knappar. Sedan gick jag ut från min WIC och gick ner och tog fram frukost och gick upp och kysste Kim på munnen.

-Godmorgon älskling, du ska visa upp att du kan dansa om en halvtimma och en kvart så du måste skynda dig sa jag och kysste henne igen och hon bara mummlade och sedan besvarade mina kyssar frågan är hur kan hon inte öppna ögonen? 

-OjoJ en kana isvatten här sa jag och då vakna hon med ett ryck.

-OKEJ JUSTIN JAG ÄR UPPE ! sa hon och sedan kollade hon runt i rummet tills hon hittade mig.

-Men det fanns inte ens vatten här uppe sa hon suckande och kollade på mig och jag bara skratta.

-Aja byt om så kan du komma ner sen sa jag och kysste henne.

-Jag som trode du ville se mig byta om sa hon och blinkade med ena ögat

-Okej byt om nu då sa jag och kysste henne. 

Hon reste sig upp och gick till sin resväska och tog upp nya underkläder och bytte om och helt seriöst det finns inget vackrare än min älskling. Jag satt säkert med öppen mun men jag brydde mig inte.

-HALLÅ BEJB? såg du något du fastna för eller?

Jag vakna till och såg att Kim redan bytt om till en typ väst och ett en svart t-shirt med svarta thigta jeans och några armband till det hon var riktigt snygg.

-Såklart jag gjorde jag såg min vackra flickvän sluta göra mig i choktillstånd bejb, sa jag ironiskt 

-Men varför kollade du då sötnos sa hon och skratta 

-Ska vi ner och äta frukost? sa jag till henne och kysste henne 

-Aaa ska bara sminka mig lite grann gå ner du före så kommer jag sa hon och kysste mig. 



Kim´s Perspektiv:

Jag vaknade helt underbart efter går dagen. Nu behöver jag inte göra så mina kännslor stannar inne längre. Jag bytte om framför Justin tro det eller ej men han seriöst satt chokad med öppen mun med hakan till golvet nej men. Jag log åt tanken. Justin hade gått ner för jag skulle sminka mig. Jag tog sminkväskan och gick till Justin´s toalett och drog några dag med mascaran och lite ögonskugga. Jag plattade håret lite snabbt efter att kollat sig i speglen en sista gång efter det gick jag ner till köket och fick se att Justin gjort frukost och Justin var så gullig min egna ängel. 

-Awww söt du är och gör furkost sa jag och kysste han

-Allt för dig sweetie, sa han och kysste mig igen. 

Jag satte mig mittimot honom och började bre en smörgås och hällde upp ett glas med vatten vi åt undertystanad. När vi ätit upp så plockade vi undan och sedan gick justin och fixa sitt hår. 

Efte ungefär en kvart så kom han och han var sjukt sexig.

-Kan man bli vackrare sa jag och kysste han

-Aaa tydligen du är ju det sa han 

-Ska vi gå? sa jag och kysste han en sista gång. Jag tog på mig mina låga svarta converse som jag hade med mig och sedan så hade Justin på sig gråa skor as snygga! Kommer inte ihåg vad dom hette men iallafall.

Vi låste dörren och satte oss i hans svarta range over och körde mot dansarenan. När vi kom fram fick jag större klump i magen än innan. Hoppas det inte märks att jag är närvös för då är det kört.Jag kommer ihåg vad min tränare sagt när jag var mindre typ 13 "Var inte nervös det märker man när man dansar då". Jag hade också med mig mina dans kläder så det var bara att börja. När vi stannat bilen så gick Justin ut först och när jag precis tänkte öppna dörren så öppna Justin den åt mig som en gentleman. 

-Genteleman du är älskling sa jag och kysste honom och han besvarade den. 

Jag tog min bag överaxlen och vi gick hand i hand in i arenan. När vi kom in till Arenan så märkte jag att folk hade tränning och då kunde jag ju passa på att byta om. Jag gick in i omklädningsrummet och bytte om till mina "dans" kläder. Alltså mysbyxor och ett linne med en trännings bh utan band. När jag bytt om tog jag på mig mina nya adidas skor as coola. 

När jag bytt om och tagit på mig skorna så gick jag in med justin i handen till en tom lokal som vi skulle vara i. Jag satte på musiken och sedan började atomatiskt dansa till. Först öva jag lite sedan började jag gå upp i tempot "On the florr" 

[Så såg det ungefär ut fast hon dansar själv] 

Jag körde inte hela låten utan typ lite grann av den. 

-Dansa så när uscher kommer bejb så kommer du komma långt sa justin och gjorde pussmun mot mig och jag bara log mot honom. 

-vet bara inte vilken låt jag ska dansa till, sa jag flåsande.

-du kan ta en av mina för att impa på mig eftersom du lyckas ju få mig i chok så varför inte impa lite med dans också, sedan bara rösten kvar, sa han och jag glimmtade med mina ögon och gjorde puppyface och sa.

-Dansa får du se mig, och se mig utan kläder japp men aldrig sjunga sa jag bestämmt.

-Älskar dig med, sa han till mig och jag kunde inte låta bli.

-Hatar dig men älskar dig mer än du tror sa jag och fixade min hästsvans.

Efter ett tag kom Uscher och Scooter och då hade jag valt låt. Justins låt "Sombody to love". Men innan det så hörde jag musik från den andra lokalen som var den låten och jag blev chokad. Jag gick dit fast Scooter och dom ropa på mig och såg mina tjejer stå där som jag lärt ut shit vad dom har utväcklas och att dom är i Canada nu. Jag gick fram lite mer och förbi alla i floken ller "publiken" och när dom fick se mig så stannade dom till. 

[Tänk er att det är människor runt och att dom är i en arena alltså lokal och att dom är äldre typ 16-15]

-OMG KIIM, sa dom på munnen på varandra 

-Shit tjejer ni är jätte duktiga nu ju och växt har ni också, lova mig att aldrig sluta ni kan komma riktigt långt.

-Aaa tack vare dig ja sa dom och sedan så stod vi och prata en stund tills våran låt eller den vi alltid dansa till kom fram ut högtalarna.

-Visa oss hur det går till sa hannah och log mot mig. Jag ställde mig i mitten av dansbanan och dom andra bakade lite för dom vet hur jag är när jag dansar. "Sombody to love" började om och jag började dansa. 

[Fantisera att hon ser ut som Selena gomez]

Efter att ha dansat så stod alla och apploderade och tjejerna kom och kramade mig. Sedan så hörde jag Justins röst och Scotter och Uschers. Dom kom fram till mig och jag kysste Justin och sedan så sa scooter.

-Har du rösten så kommer du komma långt i din karriär, du är bara 16 eller hur? sa han och jag nickade.

-Och sedan ska jag säga bara att ha en sådan med i crewet skulle varit coolt sa uscher.

-Såå ska hon med sa Justin osäkert och dom bara bytte blickar och så sa dom.

-ne--j jo klart som fan du ska med, sedan så köra en solo kariärr.

Mitt hjärta stannade känndes det som jag hoppade på Justin med lycka och sedan kom hannah och sa.

-Hon har rösten också så ni vet, sa hon

-Jasså det har hon, sa scotter

-Aa hon sjöng alltid när vi tränade sa hon tillbaks och sedan så kollade alla på mig med en menande blick att jag skulle sjunga.

-HANNAH! din unge.. sa jag och jag kännde att det hettade till i kindrena och gav henne mördarblick och nu vet jag att jag aldrig kommer komma ut detta.

-Sjung då hjärtat sa Justin och kysste mig men jag bara suckade.

-kan vi inte bara glömma detta och sen åka på tore och skita i detta??

-HAHA gumman lilla du är generad eller hur? sa justin och skratta och nu blev mina kinder ännu rödare. 

-Okej som du vill, då får du sjunga overboard med mig på fredag och göra bort dig om det låter falskt sa han och hon log mot mig (för idag är det onsdag i novellen:P) 

-NEEEJJJJJJ! wäää sa jag och blev från generad till Panik.

-Jag driver bara med dig hjärtat, sa han och pussa mig i pannan.

-haa..haaa...haa....



__________________________________________________________________________________________________

Två delar på en dag :D snäll jag är eller hur ? Eftersom jag glömde skriva häromdan för jag inte hade tid jag var ju med folket som kallas vänner :p

Av Puss:* - 22 november 2011 22:15

Vi närmade oss varandra och jag satte mina händer runt hennes midja och hon hade sina runt mina nacke och våra läppar möttes i en kyss det var som jag tänkt. Fjärillar i magen det var underbart.

  

 

Efter att ha kysst henne så backade hon bak igen men ändå nära mig. Undrar hur det blir med oss. Om hon får vara med i min turne då ska jag göra allt för att bli tillsammans. Efter kyssen så insåg jag att jag har mina kännslor eller mina "kärleks" känslor för henne och denna "hon"  är Kim. Kim Sofijah Sweet.


Kim´s Perspektiv:

Efter att ha kysst Justin så märkte jag att jag var kär. Kär på riktigt, även om jag övertallat mig själv att inte få kännslor för en sångare. Och speciellt inte Justin Drew bieber. Popstjärnan som är världskänd. Efter att ha stått där ett tag och njut av varandras andetag och ögonkontakt så visste vi att vi var tvungna och dra tillbaks. Imorgon gäller det, att dansa för Scooter och Uscher och Alfredo. Alfredo hade sätt mig dansa förut men inte så jätte bra som jag är nu. Okej nu tror säkert ni att jag är värsta egot som tycker att jag dansar bäst. Men där har ni fel. Jag älskar dansa och jaa kan erkänna att jag är rätt bra. Vi var påväg hemmåt eller mot Justins hus och påvägen stanna Justin och man såg att han tänkte på något.
-Justin vad är det du tänker på? sa jag med rätt hes röst men ändå klar röst så man hörde.

-Joo liksom är vi tillsammans ? sa han och han lät rätt orolig både i sitt ansikte och i sin fina röst och såklart jag vill vara tillsammans med han jag menar han är en underbar person liksom han är en sådan person som inte går och beskrivas med ord. Han är mycket mer värld en ett par fjutiga bokstäver.

-Om du vill så, sa jag och log mot honom. Efter att ha sagt det så kom leendet fram på hans läppar.

-Klart jag vill, dum fråga liksom du är den snyggaste kim. sa han och kysste mig 

-Du säger fel biebz,. du ser inte så dum ut du heller sa jag och blinka med ett öga. Sedan så gick vi hand i hand och efter att gått säkert 10 minuter till så var vi framme. Helt seriöst jag släppade fram benen för att gå och mina ögon gick i kors. Nej men det var överdrivet kanske men trött var jag. Justin kollade på mig och började skratta för sig själv och jag gav honom mördarblicken. 

-Justin sluta skratta jag är as trött, sa jag och kollade på honom.

-Förlåt hjärtat men du är så söt, sa han och kollade oskydigt på mig

-Ajo in your dreams biebz;) 

-Då drömmer jag, 

-Ha...Ha...ha.. 

-Ska du sova bredvid mig eller? sa han medan jag gjorde puppyface

-Mhm bara jag får sova, du får bära upp mig orkar inte gå.. sa jag trött 

-Okej, sa han och bärde upp mig i hans famn och gick upp för trappan. 

Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre. Jag försökte hålla mig vaken.

-Bejb du får sova, sa han och gick mot hans sovrum. Jag kysste han och sedan slocknade mina ögon och jag somnade.


Justin´s perspektiv: 

Jag bärde upp henne till mitt rum och la henne i min säng och såg hennes vackra bruna ögon var stängda och man hörde hennes tunga andetag. Hoppas bara hon klarar det imorgon. Vill inte pressa henne för mycket eftersom hon varit med om mycket. Sedan måste jag få henne och sjunga eftersom har hört att hon sjunger rätt bra. Tänk att hon är min, Min ängel från ovan och ska aldrig låta henne gå. Hon har fångat mitt hjärta i sin hand. Hon kommer få vara min sålänge hon vill. Älskade henne igår och gör det nu och kommer alltid göra. Efter att ha tänkt och kollat på henne ett tag så gick jag in i badrummet och kollade mig i speglen. Jag tog min tandborste och tog tandkräm på och startade kranen. Jag doppade tandborsten lite och börjde sedan borsta tänderna. Efter att gjort det så gick jag ut från toaletten och gick in i min WIC (Walk in closet) och bytte sedan om till blåa schorts och tog av mig min tröja och gick sedan till sängen. Jag ställde klockan och la mig sedan ner och la min hand runt Kim´s midja och efter ett tag tenckande så somnade jag i en hjup sömn jag med. 




________________________________________________________________________________________________

söööttt ! 

Förlåt för att ingen del kom igår ;( 

Bilden kommer snart men ska fixa den i skolan istället. Puss.!

 


Av Puss:* - 21 november 2011 21:04

Det kommer vara stelt mellan oss två jag vet det. tror inte justin vet något, det är bara scotter och alfredo själv som vet. Undra hur detta kommer sluta.


___________________________________________________________________________________________________


Nu var vi framme vid huset och vi möttes av 5 leenden. Scooter, Uscher, Alfredo och Justins morfar Bruce och Justins mamma tror jag. Jag kunde det bara för Alfredo kallade honom alltid "Gubbe Bruce". Leendet på Alfredos läppar försvann när han fick se mig då kollade han bara ner i marken. 

-Du måste vara Kim ? sa Den unge tjejen eller damen eller hur man ska säga

-Aa det är jag det, sa jag och log

-Aha, okej sa hon och räckte fram handen -Pettie, även justins mamma sa hon och log och jag log tillbaka.

-EY ALFREDO sa Justin och dom gjorde deras handslag och sedan så sa han hej till alla och kramade om sin mamma och pussa henne på kinden gud så söta, Undra hur han är och kyssa? jag log åt tanken. NEJ KIM DU FÅR INTE BLI KÄR I JUSTIN HAN KOMMER SÅRA DIG, efter ett tag presenterade han mig för gänget. Just då snackade Alferdo med mig. 

-Kim, längesedan bruden man kan ju säga att du blivit snyggare med sa han och blinkade med ena ögat mot mig men jag bara kollade på han och log.

-Aaaa rättså längesedan sa jag sedan. 

-Ähm känner ni varandra? sa Justin och vandrade sin blick mellan mig och Alfredo.

-Ey man.. jag och kim var tillsammans för 1 halvårsen.

-Aha, men du har inte sagt ngt tidigare, var det då du sa. : SKA UT OCH TRÄFFA MY GIRL till mig varje gång vi skulle göra något? sa Justin och Alfredo blev röd om kinderna. 

-HAHAHA TOMAT DU BLIR ALFO sa jag. och jag märkte att det inte var bra läge för att kalla han smeknamnet. 


Alfredo´s perspektiv:

När jag såg kim idag blev jag chokad. Hon var deffenetivt snyggare. Shit jag får inte få känslor för henne igen. Kommer svika henne igen. Då kom jag på det! Hon och Justin kan ju bli tillsammans. 

Det var längesedan ngn kallat mig för Alfo. Det var kim som kom på det. Efter en stund hamna vi i skrattattack. Jag trode det skulle vara stelt mellan oss två men det var mer som bror och syster sättet igen. 

Justin´s perspektiv:
Efter att skrattat åt ordet "Alfo" så började vi lugna ner oss och då kom jag och tänka på att det kom som en chok för mig att Alfredo och Kim vart tillsammans.När jag väl börjat tänka på Kim och att jag kanske fått mer kärlekskänslor för henne liksom hallå, har ni sett på henne eller? Hon ser ut som en gud. När jag väl hade kommit in i mina tankar så ringde min mobil.
-Tju det är Justin you talk to.

-Justin, vart är du, sa Jasmine. Oj jävlar hade helt glömt bort henne i över 2 dagar eller något.

-Ähm oj förlåt men är i Canada hos Morfar sov här, glömde säga något.


-Aha, men vi åker ju imorgon tänkte bara se om du var okej, men vi syns antar jag sa hon och lät helt cool.

-Aaa hej då, sa jag

-Hej då bror. sa hon och jag blev lycklig att jag och hon var bror och syster. Hade nog inte den glöden med henne. Efter ett tag så kom Scooter in och vi satte oss kring bordet.  
-Jaa, Alfredo har som sagt skadat sig och får inte dansa på 7 månader alltså ett halvår och en månad ungefär. började scooter och Alfredo blev rätt ledsen stakars min bror sa jag.

-OHH glöm inte danserna nu bara sa jag och log retsamt leende mot honom och han peckade finger och då var min mamma igång med sitt"nej inga fingrar peckade rakt upp" och jag hade rätt.

-Justin sluta, och alfredo inga fingrar pekade rakt upp. sa hon och jag bara skratta efter ett tag blev vi seriösa igen.

-Aa iallafall. vi har flyttat upp turnen en dag så vi stannar här imorgon också sen far vi iväg. Eftersom vi ska se Kim dansa sa scooter och kollade mot kim som satt och log som ett fån. Sedan började vi snacka om vilka länder och blablabla sådant jag redan hört.


-[En timme senare då mötet var slut]-

Jag och Kim bestämmde oss för att gå en promenad till en fin strand som är min eller jaa min och min jag brukade vara där ofta i Canada innan jag flyttade. Fast kim visste inte vart utan hon bara hängde med. Efter att vi gått en stund så såg jag min träkoja och nu såg jag också stranden det var en mini strand där burkar bara jag vara och Chaz och Caitlin och Ryan såklart. Men ändå. När vi var framme det första Kim sa.

-Shit, vad vackert det är här, sa hon och kollde med stora ögon.

-inte vackare än det jag ser på nu, sa jag och kollade på henne och hon log och sa sedan.

-Men då är du vackrast sa hon och log igen. 

Vi närmade oss varandra och jag satte mina händer runt hennes midja och hon hade sina runt mina nacke och våra läppar möttes i en kyss det var som jag tänkt. Fjärillar i magen det var underbart. 


___________________________________________________________________________________________________

 oj oj :D






Av Puss:* - 20 november 2011 18:18

Utan att om någon timme så kommer jag, Kim Sweet få träffa Alfredo igen efter ett komplicerat förhållande Hur låter inte det?.. På något viss så känns det fel..  


kramen :)  

(Hoppas lite, inte så mycket bara att nu landar dom ;)* 



Chaz´s Perspektiv:

Jag försökte säga att jag kysst sami till henne på flyget. Sedan måste vi göra slut vilket jag inte vill men måste komma över henne eftersom hon bor i florida och jag bor här i Canada men hur ska man säga det utan att såra. Men liksom jag gillar kim mycket men hon bor i Florida det är långt... Och sedan gillar jag ju en tjej i plugget hon och jag är ju på g. Jag och hon har Sms:at mycket den senaste tiden. Eftersom kim har varit upptagen med att deppa. Visst hon är grym på att kyssas och får fjärillar i magen. Men det är fel. Jag menar jag vet inte vad jag menar.


Kim´s Perspektiv: 
Jag såg att Chaz ville säga något viktigt men han vägrade så varför tvinga honom?
Påvägen ut från planet så höll inte jag och Chaz handen det var mer att han höll sin telefon i handen och för varje sms han fick blev han lyckligare och lyckligare. Han är precis som alla andra killar. Ni vet, Kysser en några gånger och säger att man är speciell tills man hittar någon annan bättre? Så kan tjejer vara mot killar med. Fast jag vet inte vad som hänt. Jag lärt känna Justin mycket närmre nu och varje gång vi skrattar tillsammnas och är nära så känner jag mig liksom lyckligt. Till skillnad från Chaz. Ryan däremot han är underbar person och han är min bror men aja tillbaks till det verkliga livet.

-JUSTIN! akta så jag inte biter dig sa jag på skämt för han hade tagit min iphone och alla på flygplatsen kolla konstigt på oss

-vad rädd jag blir :D sa han och honn log mot mig och det gjorde mig mer irriterande. Ja försökte leka sur

-Chaz säg till honom! sa jag surt men han reagera inte ens så varför bry mig. 

Man märkte att han löste upp koden och man märkte att han läste mina sms omg..pinsamt.

Sedan så utan att han märkte ryckte jag ifrån han min mobil och slog till honom. 
Det vibrerade i min telefon och märkte att jag fått sms från Ryan och det som stod på smset gjorde mig mer förbannad än ledsen. Orka gå kompis vägen för att göra slut. Jag läste smset igen "Chaz gör slut.. fråga inte varför han är så feg men..<3"  "omogen man kan vara, kom och möt mig vid flygplatsen vill ha en kram;(<3" skrev jag tillbaka och fick ett svar som fick mig och le "var berädd på bamsekram sis ;)<3". Justin såg att något var fel som vanligt och min ilska hade blivit till tårar och tårarna började falla.
-Hey girl stop cry, whats happend? sa han och han kramade om mig och något gjorde så jag kännde mig tryg.

-FRÅGA DIN FEGA KOMPIS SOM BER SIN KOMPIS GÖRA SLUT PÅ SMS! sa jag och snyftningar kom och Chaz kollade upp.

-Kim vad är det sa Chaz, jag släppte taget om Justin och vände mig mot honom.

-du kan dra åt helvete sa jag och vände klacken och tog min resväska och tänkte precis gå men då tog Chaz tag i min arm och tog in sig i sin famn och som vanligt ska han säga som alla andra.  Men det nöjet ska han inte få. Jag putta bort honom och han sa.
-Kim låt mig förklara, sa han och jag blev arg och vände mig mot honom och skrek ut min ilska.

-Chaz, VAD SKA DU FÖRKLARA HUH? VAD? ATT DU KYSSTE MIG FÖR ATT, VET DU VAD SOM SUGER, ATT FÅ REDA PÅ ATT SIN BROR TYCKER OM EN MER SOM VÄN OCH SEN KYSSER EN OCH SEN DRAR, VET DU VAD. DRA ÅT HELVETE. skrek jag och alla kollade konstigt på mig. Men brydde mig inte. Jag gick ut från parkeringen och som Ryan sa så var han där och jag gick mot honom sedan så öppnade han sin famn och jag släppte väskorna och jag sprang seriöst in i hans famn. Efter ett tag så sa han

-"han är inte värld dina tårar sis" 
-Näh vet, älskarej bruurr

-Älskarej med sis! sa han och sedan kom skämt mannen Justin. Nu blev det bättre och sedan kom Chaz ut hand i hand. När jag såg med vem sprak jag upp i ett leende. Inte över Chaz utan för min bästavän eller förra innan Emiley som hon heter flytta till Canada. Hon skrek mitt namn och jag vände mig om och gjorde detsamma.

Sedan så pratade vi mellan himmel och jord sedan såg jag att Chaz om i närheten och jag kramade henne en sista gång. Sedan gick jag tillbaka till Justin och Ryan och vi ringde en Taxi. Chaz och Emiley hade dragit för Chaz hade kommit och sagt hej då. 5 minuter senare kom Taxin och vi sa hej då till Ryan för vi ska ju till Justin eller aa inte hans hus. Tror det var hans mormor och morfar som dom bodde hos eftersom dom bode i Atlanta. Jag och Justin hoppa in i taxin och jag fick en klump i halsen ju närmare vi kom huset eftersom jag ska få träffa Alfredo igen. Det kommer vara stelt mellan oss två jag vet det. tror inte justin vet något, det är bara scotter och alfredo själv som vet. Undra hur detta kommer sluta..



___________________________________________________________________________________________________

Känner mig duktig :D 2 delar på en dag. :D

aja nu ska jag skriva en till del som kommer upp imorgon, puss och kram! 
KOMMENTERA!! 











Ovido - Quiz & Flashcards